Book Wild Stompers på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark
Søg
Generic filters

Menu

Søg
Generic filters

Wild Stompers

Nordjysk kvartet med garanteret fyldt dansegulv!

Wild Stompers er en nordjysk kvartet med rødder i den tidlige swingmusik fra 20'ernes og 30'ernes festlige tidsalder.

Orkestret består af professionelle og meget rutinerede musikere fra den nordjyske jazzscene, og repertoiret spænder vidt fra den tidlige bluesmusik op til swingmusikkens store mestre som Armstrong, Ellington, Goodman osv.

Orkestret kan engageres til alt fra receptioner, byfester, frokostjazz, festivaler, jazzklubber, afdæmpet dinér til et sprudlende jazzbal med et garanteret fyldt dansegulv.

Besætningen er guitar/banjo, klarinet/sax, trommer, bas og sang, og det hele serveres med et humoristisk glimt i øjet, et stort musikalsk overskud og et til tider virtuost udtryk.

Morten Christensen: guitar, banjo, sang

Jacob von Lillienskjold: klarinet, altsax

Thomas Hust: trommer, vaskebræt mm.

Mads "Bas" Eliasen: bas, sang

Wild Stompers kan evt. også arrangeres som trio (uden slagtøj)

Print

Ønsker du priser på Wild Stompers, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Knud Andersen, Faxe

"Det var en stor fornøjelse at finde underholdning til vores reception hos Showbizz Danmark, hvor udvalget i kunstnere er stort og bookingen foregik nemt".

Per S. Hemmingsen

"Jeg stod for den årlige familiefest i år og dvs. jeg arrangerede alt fra mad til underholdning... men fik alletiders fine hjælp fra Showbizz Danmark, som leverede både forlystelse og musik. Tusind tak for det - vi havde en super god fest".

Jakob Højbjerg

"Vi holdt en helt genial fest for vores forældre til deres guldbryllup og fandt underholdningen på jeres hjemmeside. Jeg synes det er nemt at hente inspiration når man ikke er helt sikker på, hvad det er man leder efter. Stor tak for hjælpen, det blev en fest vi aldrig glemmer".

Jeanne, Roskilde

"Godt med gode ideer, når man ikke selv har nogen. Vi havde en helt genial fest, takket være Showbizz Danmark".

Mette og Pia

Hej Showbizz. Vi er mega glade for vi endelig må holde fredagsbar igen og tusind tak for jeres ideer til underholdning. Det gør det hele meget nemmere jo"

Henrik Jørgensen, Haderslev

"Alt klappede bare. Fedt band og masser af danseglade gæster. Tak til Showbizz Danmark".

Edith Knudsen, Bramming

"Tak for hjælpen. Alle gæsterne roste underholdningen. Stor anbefaling herfra".

Kim Tvarsted

"Fantastisk arrangement vi fik stablet på benene ved hjælp af ShowBizz Danmark".

Hans Laursen

"Det var en stor lettelse at få hjælp til arrangementet og jeg takker mange gange for god inspiration og dialog gennem hele processen".

Claus G. Mikkelsen

"Bestyrelsen og jeg fik igen et godt arrangement op at stå. Denne gang leverede Showbizz Danmark musikken og det var vi alle meget tilfredse med. Gode anbefalinger herfra".

Kim Thorsted, Sæby

"Super arrangement. Vi fik god betjening hos Showbizz Danmark".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:
Søg
Generic filters

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?