Book Oscar Gilbert på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark
Søg
Generic filters
  • Skal din næste firmafest afvikles topprofessionelt?

    Vi har masser af bud på underholdning til alle
    typer arrangementer i hele landet.

Menu

Søg
Generic filters

Oscar Gilbert

Elegant musik til alle livets fester

Oscar Gilbert er en anerkendt og erfaren pianist, der har mange års erfaring med at spille til alle livets fester og særlige begivenheder. Hans musikalske karriere spænder over flere årtier, og han har således optrådt til utallige konfirmationer, bryllupper, receptioner og andre festlige lejligheder. Med stor dygtighed og passion for musik har Oscar specialiseret sig i at skabe en intim og elegant atmosfære, hvor musikken harmonerer med de særlige øjeblikke der opstår i løbet af den store dag. Oscar Gilbert kan bl.a. engageres til koncerter som solo-pianist og med bands - jazztrio, jazzkvartet og jazzkvintet samt som duet med sangerinde/bassist eller trompetist.

Specialist i konfirmationer, receptioner og bryllupper

Som konservatorieuddannet pianist har Oscar Gilbert mange års erfaring med at optræde til særligt private arrangementer, herunder bryllupper, receptioner og konfirmationer. Oscar Gilbert sørger for, at musikken er planlagt så gæsterne kan tale sammen og hygge sig mens musikken tydeligt kan høres i baggrunden. Det er en opgaver, Oscar Gilbert tager alvorligt og mestrer med stor professionalisme. Oscar Gilbert kan optræde solo eller som duo med eksempelvis sangerinden Ema Lina, som i fællesskab sørger for et eksklusivt indslag til festen. Det er også en mulighed, at booke Oscar med andre musikere, hvis et større musikalsk ensemble ønskes. Uanset hvilken type arrangement du planlægger, kan Oscar skræddersy musikken, så den passer perfekt til netop din fest.

Book musik til bryllup, konfirmation eller fest

Oscar Gilbert elsker at sprede glæde og smil med sin musik og han er dygtig til sit job. Han optræder i mange sammenhænge og forvandler enhver begivenhed til noget særligt. Uanset om du søger en klaverkoncert, baggrundsmusik til en middag eller en hyggelig atmosfære til dit arrangement, så er Oscar Gilbert et godt valg. Kontakt Showbizz Danmark for mere information og ledige datoer. Du kan ringe til os på 70 27 03 07 eller skrive på showbizz@showbizz.dk. Alternativt kan du benytte formularen her på siden.

Galleri
Video
Pris
Print

Ønsker du priser på Oscar Gilbert, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Vibeke M. Petersen, Gedser

"Hold da op en fest vi fik stablet på benene til vores sølvbryllup. Tusind tak Showbizz Danmark for de gode input til underholdningen, som blev helt i top".

Bjørn Bendtsen, Kalundborg

"Vi var lidt på bar bund med underholdning og musik til vores arrangement, men Showbizz Danmark viste vejen med et stort udvalg og masser af ideer".

Jakob Hansen, Slangerup

"Når jeg tænker over det, er det jo helt tosset at prøve at arrangere det hele selv, når I er fulde af ideer og kan eksekvere det hele professionelt. Det har sparet en masse tid og kræfter. Stor tak fra os. Festen blev helt forrygende".

Per Nielsen, Odense

"Vi valgte Showbizz Danmark som leverandør til vores årlige fest. Stor tak for god service".

Martin, Hobro

"Vi leder allerede efter påskud for en ny fest. Tusind tak for alle de gode råd og ideer til festen. Underholdningen vi bookede hos jer sad lige i skabet".

Lisette Møller, Kolding

"Vi havde helt sikkert ikke fået den fantastiske fest uden hjælp fra Showbizz Danmark. Nu er vi en super god oplevelse rigere. Tusind tak for sparring og input".

Karoline K. Mortensen

"Hej Showbizz Danmark. Vil lige give en tilbagemelding på vores fest - det blev et kanon arrangement, som både vi og vores gæster var meget tilfredse med. Vi vender helt sikkert tilbage til jer når en ny fest skal arrangeres".

Kasper og Lars, Holbæk

"Vi synes I fortjener stor ros for jeres arbejde. Vi havde en super fed legedag for børnene og alle var meget glade. Super cool med de mange sjove indslag fra Showbizz Danmark".

Preben, Varde

"Vi gjorde det igen! Overraskede familien med fest og underholdning fra Showbizz Danmark. Det virker hver gang".

Edith Knudsen, Bramming

"Tak for hjælpen. Alle gæsterne roste underholdningen. Stor anbefaling herfra".

Kirsten og Kristoffer, Middelfart

"Vil man have et perfekt afviklet arrangement, så er det bare nemmest og klogest at spørge en professionel til råds. Vi forhørte os hos Showbizz Danmark, som tog telefonen, svarede på vores spørgsmål, gav os masser af inspiration og afviklede et helt igennem perfekt arrangement for både børn og voksne. Sådan skal det gøres. Stor tak fra os".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:
Søg
Generic filters

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?