Book Team Celine Dion på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark
Søg
Generic filters
Showbizz logo i rød

Menu

Søg
Generic filters

Team Celine Dion

Autentisk og smuk hyldest til verdenskendt ikon

Hvis du søger at tilføre en æstetisk værdi og en ekstraordinær musikalsk dimension til dit kommende event, er Team Celine Dion det ultimative valg. Deres engagement i kunst og kvalitet garanterer en uforglemmelig oplevelse, hvor musikkens magi fletter sig med de tilstedeværendes ånd.

Team Celine Dion, som består af de tre talentfulde sangerinder Katja, Isabel og Ditte Sara, blev med overvældende succes skabt gennem Danmarks Radios underholdningsprogram, Stjerneklar, i foråret 2023.

De tre sangerinder har hver især en baggrund inden for musikkens verden som spænder bredt fra sangskrivning, udgivelse af egen musik, verdensturné, internationale udgivelser, musicals til tv-optrædener, og nu brænder de for at samle deres talent og dele deres passion for at synge Celine Dions tidløse ballader.

Celine Dion trio

At få lov til at optræde med Celine Dions musik er en stor drøm og varm oplevelse for trioen hver gang, de går på scenen som Team Celine Dion. En oplevelse de glæder sig til at dele med jer!

Når Team Celine Dion træder ind på scenen, bringer de den ikoniske stjernes enestående musik til livs. Team Celine Dion mestrer fortolkningen af Celine Dions komplekse og følelsesladede musikalske repertoire og garanterer for en varm og nærværende oplevelse til din firmafest, dit bryllup, fødselsdag eller anden særlig lejlighed.

Team Celine Dion er mere end bare musik. De formår at fange essensen af Celine Dions unikke stemme og musikalske stil og præsenterer den med en imponerende autenticitet og engagement, der skaber en intim og fortryllende atmosfære. Dit selskab kan forvente en hjertevarm optræden af Celine Dions største hits som "My Heart Will Go On og "Because You Loved Me." Nøje udvalgte sange med en særlig betydning for de tre sangerinder.

Book Team Celine Dion

Foruden deres musikalske talent tilbyder Team Celine Dion en professionel produktion med imponerende lyd og scenetilstedeværelse. En opmærksomhed på detaljer, som bringer en elegance til dit specielle event gennem en smuk hyldest til én af musikhistoriens mest ikoniske stemmer.

Skal du og dine gæster opleve denne fine hyldest, så lad Showbizz Danmark sikre en booking af Team Celine Dion til din fest eller arrangement. Vi besvarer gerne spørgsmål - store som små - så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller send os en mail på showbizz@showbizz.dk, så finder vi i fællesskab den helt rette underholdning.

Galleri
Pris
SoMe
Print

Ønsker du priser på Team Celine Dion, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Følg Team Celine Dion på Instagram
Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Kirsten og Kristoffer, Middelfart

"Vil man have et perfekt afviklet arrangement, så er det bare nemmest og klogest at spørge en professionel til råds. Vi forhørte os hos Showbizz Danmark, som tog telefonen, svarede på vores spørgsmål, gav os masser af inspiration og afviklede et helt igennem perfekt arrangement for både børn og voksne. Sådan skal det gøres. Stor tak fra os".

Per S. Hemmingsen

"Jeg stod for den årlige familiefest i år og dvs. jeg arrangerede alt fra mad til underholdning... men fik alletiders fine hjælp fra Showbizz Danmark, som leverede både forlystelse og musik. Tusind tak for det - vi havde en super god fest".

Bjørn Bendtsen, Kalundborg

"Vi var lidt på bar bund med underholdning og musik til vores arrangement, men Showbizz Danmark viste vejen med et stort udvalg og masser af ideer".

Henrik Jørgensen, Haderslev

"Alt klappede bare. Fedt band og masser af danseglade gæster. Tak til Showbizz Danmark".

Lisette Møller, Kolding

"Vi havde helt sikkert ikke fået den fantastiske fest uden hjælp fra Showbizz Danmark. Nu er vi en super god oplevelse rigere. Tusind tak for sparring og input".

Karoline K. Mortensen

"Hej Showbizz Danmark. Vil lige give en tilbagemelding på vores fest - det blev et kanon arrangement, som både vi og vores gæster var meget tilfredse med. Vi vender helt sikkert tilbage til jer når en ny fest skal arrangeres".

Frank Sørensen, Valby

"Super fin hjemmeside I har - nemt at finde inspiration og udfylde formularen, og fedt I lige følger op og ringer med mere information. Vi har booket bandet og glæder os til arrangementet til sommer. Tak for hjælpen".

Caroline K. Mortensen

"Jeg overraskede min kæreste på hans runde dag med en stand-up komiker under festen. Tusind tak Showbizz Danmark for gode input og vejledning, det havde jeg ikke selv fundet ud af og oplevelsen var mega fed!"

Anne Jensen, Åbenrå

"Vi har gennem de sidste 5 år brugt Showbizz Danmark til at finde underholdning til vores fester. Her får vi altid god service og gode muligheder".

Tonny & Line, Viborg

"Vi traf den rigtige beslutning, da vi kontaktede jer og fik ideer til vores fest. Musik og underholdning var bare helt perfekt og lige som vi ønskede os det skulle blive".

Vibeke M. Petersen, Gedser

"Hold da op en fest vi fik stablet på benene til vores sølvbryllup. Tusind tak Showbizz Danmark for de gode input til underholdningen, som blev helt i top".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:
Søg
Generic filters

Vil du modtage inspiration til dit næste event?