Book Le Freak på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark
Søg
Generic filters
  • Skal din næste firmafest afvikles topprofessionelt?

    Vi har masser af bud på underholdning til alle
    typer arrangementer i hele landet.

Menu

Søg
Generic filters

Le Freak

Danmarks førende discoorkester

Gennem 18 år har Le Freak spredt discoens budskab med respekt og talent. Orkestret har spillet på et utal af de danske festivaler, spillesteder og ikke mindst firmaevents. Med egne musikalske fortolkninger af de største discohits er Le Freak en ubetinget succes hos alle festarrangører. I 2011 blev orkestret boostet massivt i de danske medier.

Le Freak blev landskendt, da holdet spillede sig til en finaleplads i Dansk Melodi Grand Prix med publikumsfavoritten ”25 hours a Day”. Den farverige optræden øgede efterspørgslen på bandet, der valgte at følge op på succesen ved at udgive sit første studiealbum. Le Freak trækker på årelang erfaring: support for Anastacia, kåret som årets live-navn på Skanderborg Festivalen, spillet til afterparty for Madonna og Rolling Stones.

Bandet har givet udsolgte koncerter på spillesteder og i haller landet over og står øverst på ønskelisten til mange firmaevents. Le Freak er kendt for deres spilleglæde, de små overraskelser og det glimt i øjet, der gør hver koncert forskellig. Samspillet med publikum skaber en stemning, der får taget til at løfte sig, og på en bølge af disco bliver vi ført direkte mod de glimtende stjerner.

Kernen i Le Freaks succes er et hold råswingende konservatoriemusikere, som brænder betingelsesløst for genren og leverer varen hver gang.

Galleri
Video
Pris
Print
Le Freak logo i sort og hvid Le Freak med blåt og turkis scenelys
Le Freak med stjernehimmel

Ønsker du priser på Le Freak, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Tonny & Line, Viborg

"Vi traf den rigtige beslutning, da vi kontaktede jer og fik ideer til vores fest. Musik og underholdning var bare helt perfekt og lige som vi ønskede os det skulle blive".

Per Nielsen, Odense

"Vi valgte Showbizz Danmark som leverandør til vores årlige fest. Stor tak for god service".

Edith Knudsen, Bramming

"Tak for hjælpen. Alle gæsterne roste underholdningen. Stor anbefaling herfra".

Caroline K. Mortensen

"Jeg overraskede min kæreste på hans runde dag med en stand-up komiker under festen. Tusind tak Showbizz Danmark for gode input og vejledning, det havde jeg ikke selv fundet ud af og oplevelsen var mega fed!"

Claus G. Mikkelsen

"Bestyrelsen og jeg fik igen et godt arrangement op at stå. Denne gang leverede Showbizz Danmark musikken og det var vi alle meget tilfredse med. Gode anbefalinger herfra".

Mona Jørgensen, Slimminge

"Tusind tak for super fin betjening i forbindelse med vores store fest. Det blev et rigtig godt arrangement"..

Peter, Åbenrå

"Hvis vi en anden gang får brug for gode ideer og super god service, så kontakter vi helt sikkert Showbizz Danmark. Vores årlige familie-fest var et hit takket være god underholdning og musik, der satte stemningen fra starten.

Karoline K. Mortensen

"Hej Showbizz Danmark. Vil lige give en tilbagemelding på vores fest - det blev et kanon arrangement, som både vi og vores gæster var meget tilfredse med. Vi vender helt sikkert tilbage til jer når en ny fest skal arrangeres".

Jakob Hansen, Slangerup

"Når jeg tænker over det, er det jo helt tosset at prøve at arrangere det hele selv, når I er fulde af ideer og kan eksekvere det hele professionelt. Det har sparet en masse tid og kræfter. Stor tak fra os. Festen blev helt forrygende".

Mona og Ejnar Schiødt

"Vi bliver konstant mindet om den dejlige fest vi holdt sidste år. De voksne husker underholdningen og børnene glemmer aldrig de fine forlystelser. Showbizz Danmark leverede og hentede det hele - det var jo nemt. Tusind tak for hjælp".

Hans Laursen

"Det var en stor lettelse at få hjælp til arrangementet og jeg takker mange gange for god inspiration og dialog gennem hele processen".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:
Søg
Generic filters

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?