Book X-Orchestra på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark

Menu

X-Orchestra

Kendt fra X Factor

Kim Nowak-Zorde og Daniel Fält, der begge har flere internationale musiksucceser med i bagagen, står bag The X Orchestra. Bandet består af nogle af landets allerbedste musikere, og de fungerer som fast backing-band for TV2's kæmpe succes-underholdningsprogram, X Factor. Her leverer de fredag efter fredag topprofessionel musikalsk underholdning til de næsten 2 millioner danskere, der trofast følger programmet.

Musikalsk tager The X Orchestra udgangspunkt i de største pop-, rock-, og discohits gennem tiden, og de tager både danske og internationale hits under kyndig behandling. De spiller alt fra George Michael, Bruno Mars, Justin Timberlake, Michael Jackson og Earth, Wind and Fire til Thomas Helmig, Danseorkestret og Sanne Salomonsen.

Oplev The X-Orchestra

The X Orchestra fås som et 8-, 10- eller 12-mands orkester bestående af topprofessionelle musikere, der gennem tiden har optrådt med store danske og internationale artister som Sanne Salomonsen, Take That, Thomas Helmig, Nabiha, James Blunt, Nik & Jay, Rasmus Seebach, Scarlet Pleasure, Mads Langer, Andrew Strong, Aqua og mange flere. Orkestret har egne forsangere, men kan desuden udvides og optræde med en lang række af tidens store solister.

The X Orchestra leverer musikalske oplevelser af højeste kvalitet, og de er garant for en succesfuld, festlig aften og et fyldt dansegulv. Bandet kan også bookes til at optræde som et dinnerlounge-band.

Book The X-Orchestra

Ønsker du at tilføje en uforglemmelig musikalsk oplevelse til din næste fest eller begivenhed? Så er The X-Orchestra det perfekte valg. Med deres imponerende repertoire, alsidige musikstile og dygtige musikere leverer bandet en optræden, der begejstrer og engagerer publikum i alle aldre.

Hos Showbizz Danmark står vi klar til at hjælpe dig med at booke The X-Orchestra til din næste event. Vores erfarne team guider dig gennem hele bookingprocessen og besvarer alle dine spørgsmål, så du kan være sikker på en gnidningsfri og succesfuld oplevelse. Kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller send en mail til showbizz@showbizz.dk.

Besøg endelig vores profil på Instagram og YouTube!

Galleri
Pris
Print

Ønsker du priser på X-Orchestra, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Mona og Ejnar Schiødt

"Vi bliver konstant mindet om den dejlige fest vi holdt sidste år. De voksne husker underholdningen og børnene glemmer aldrig de fine forlystelser. Showbizz Danmark leverede og hentede det hele - det var jo nemt. Tusind tak for hjælp".

Jakob Højbjerg

"Vi holdt en helt genial fest for vores forældre til deres guldbryllup og fandt underholdningen på jeres hjemmeside. Jeg synes det er nemt at hente inspiration når man ikke er helt sikker på, hvad det er man leder efter. Stor tak for hjælpen, det blev en fest vi aldrig glemmer".

Edith Knudsen, Bramming

"Tak for hjælpen. Alle gæsterne roste underholdningen. Stor anbefaling herfra".

Anne Jensen, Åbenrå

"Vi har gennem de sidste 5 år brugt Showbizz Danmark til at finde underholdning til vores fester. Her får vi altid god service og gode muligheder".

Knud Andersen, Faxe

"Det var en stor fornøjelse at finde underholdning til vores reception hos Showbizz Danmark, hvor udvalget i kunstnere er stort og bookingen foregik nemt".

Kirsten og Kristoffer, Middelfart

"Vil man have et perfekt afviklet arrangement, så er det bare nemmest og klogest at spørge en professionel til råds. Vi forhørte os hos Showbizz Danmark, som tog telefonen, svarede på vores spørgsmål, gav os masser af inspiration og afviklede et helt igennem perfekt arrangement for både børn og voksne. Sådan skal det gøres. Stor tak fra os".

Henriette Højmann, Nykøbing M.

"Bare rart med god inspiration, dygtig hjælp i telefonen og et overstået og meget vellykket arrangement. I holdt, hvad I lovede. Tusind tak for jer i Showbizz Danmark".

Kasper og Lars, Holbæk

"Vi synes I fortjener stor ros for jeres arbejde. Vi havde en super fed legedag for børnene og alle var meget glade. Super cool med de mange sjove indslag fra Showbizz Danmark".

Lisette Møller, Kolding

"Vi havde helt sikkert ikke fået den fantastiske fest uden hjælp fra Showbizz Danmark. Nu er vi en super god oplevelse rigere. Tusind tak for sparring og input".

Caroline K. Mortensen

"Jeg overraskede min kæreste på hans runde dag med en stand-up komiker under festen. Tusind tak Showbizz Danmark for gode input og vejledning, det havde jeg ikke selv fundet ud af og oplevelsen var mega fed!"

Preben, Varde

"Vi gjorde det igen! Overraskede familien med fest og underholdning fra Showbizz Danmark. Det virker hver gang".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?