Book The Party Orchestra på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark
Søg
Generic filters
Showbizz logo i rød

Menu

Søg
Generic filters

The Party Orchestra

Ekstraordinært festorkester

Dette orkester kommer i mange forskellige udformninger, lige fra “The Party Orchestra Wedding Trio”, til det store “The Party Galla Orchestra” med flere sangere – kor – percussion – The Party horns og The Party Dancers. Uanset hvilken konstellation du vælger, er der er altid garanti for fest og nærvær.

Det her er en helt ny måde at få musik til festen på! Når du vælger “The Party Orchestra”, er det nemlig op til dig, hvad aftenen skal indeholde. Det kan være alt fra traditionelt festband til dansegulvet – til færdige temakoncepter, skræddersyet specielt til dit formål og din fest.

Orkester med stærke kræfter

The Party Orchestra er grundlagt og faciliteret af bassist Nicholas Findsen. “Findsen” har i mange år selv stået på scenen som bassist og kapelmester i mange sammenhænge med bl.a. AQUA, Paul Young, Rasmus Seebach, Søs Fenger, Hej Matematik, Stine Bramsen og mange flere.

Han har også medvirket i mange shows; kapelmester i Rasmus Bjergs John Mogensen Show, kapelmester på Nørrebro Teaters Late Night Show, Michael Carøes Sinatra Shows, Søren Østergaards Zirkus Nemo og meget mere. Findsen har ligeledes lavet utallige TV-shows; Det Sene Show med Fuhlendorff, Scenen Er Din, Husk Lige Tandbørsten (ny udgave), Meyerheims Talkshow, Hos Hans, Året Der Gak og meget meget andet.

Book The Party Orchestra

Skal din næste firmafest, runde fødselsdag, jubilæum eller anden type arrangement indeholde et festligt musikalsk indspark, så sætter The Party Orchestra prikken over i´et. Du får her et fantastisk festband med styr på både noder, sang og performance. The Party Orchestra spreder liv og glade dage og er altid garant for en professionel og festlig optræden.

For mere information, ledige datoer og pris, kontakt Showbizz Danmark. Du kan få fat i os på telefon 70 27 03 07 eller på mail showbizz@showbizz.dk. Lad os i fællesskab sammensætte den helt rette underholdning eller livemusik til dit næste event.

Galleri
Video
Pris
Print

Ønsker du priser på The Party Orchestra, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Sonja & Torsten, Holbæk

"Det er måske kun 1 gang i livet, man holder sådan en fest og så er det jo dejligt, at alting er i orden og man kan se tilbage på en god oplevelse. Tak for hjælpen med musikken".

Kim Tvarsted

"Fantastisk arrangement vi fik stablet på benene ved hjælp af ShowBizz Danmark".

Familien Nyberg

"En konfirmation er en stor begivenhed, både for konfirmand, forældre og familie. Vi havde valgt at gøre lidt ekstra ud af det til festen og bookede musik og underholdning gennem Showbizz Danmark. Det hele gik bare fantastisk og vi skulle ikke bekymre os om noget som helst, bookeren klarede det hele. Stor ros og stor tak herfra".

Merete Møller og sønner

"Vi er blevet de nye festarrangører i familien efter vores meget vellykkede arrangement sidst... og det job tager vi gerne med Showbizz Danmark som sparringspartner. Alt gik som smurt"

Preben, Varde

"Vi gjorde det igen! Overraskede familien med fest og underholdning fra Showbizz Danmark. Det virker hver gang".

Claus Nielsen, Ringe

"I er for vilde! Vi snakker stadig om den fede fest vi holdt med klubben. Alt fra underholdning til musik og mad var totalt i orden".

Jan Rasmussen, Roskilde

"Vi er super tilfredse med den helt igennem fantastiske service. Tak for hjælpen med underholdningen til vores fest".

Frank Sørensen, Valby

"Super fin hjemmeside I har - nemt at finde inspiration og udfylde formularen, og fedt I lige følger op og ringer med mere information. Vi har booket bandet og glæder os til arrangementet til sommer. Tak for hjælpen".

Kirsten og Kristoffer, Middelfart

"Vil man have et perfekt afviklet arrangement, så er det bare nemmest og klogest at spørge en professionel til råds. Vi forhørte os hos Showbizz Danmark, som tog telefonen, svarede på vores spørgsmål, gav os masser af inspiration og afviklede et helt igennem perfekt arrangement for både børn og voksne. Sådan skal det gøres. Stor tak fra os".

Jakob Hansen, Slangerup

"Når jeg tænker over det, er det jo helt tosset at prøve at arrangere det hele selv, når I er fulde af ideer og kan eksekvere det hele professionelt. Det har sparet en masse tid og kræfter. Stor tak fra os. Festen blev helt forrygende".

Peter, Åbenrå

"Hvis vi en anden gang får brug for gode ideer og super god service, så kontakter vi helt sikkert Showbizz Danmark. Vores årlige familie-fest var et hit takket være god underholdning og musik, der satte stemningen fra starten.

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:
Søg
Generic filters

Vil du modtage inspiration til dit næste event?