Book Pianist Ulrik Lindgren på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark
Søg
Generic filters
Showbizz logo i rød

Menu

Pianist Ulrik Lindgren

Eminent diner musik til dit arrangement

Ulrik Lindgren spiller hyggelig afdæmpet diner musik, så tankerne henledes på intime hotelbarer og noble etablissementer verden over. Ulrik Lindgrens optræden er kendetegnet ved at folk kan tale sammen, og at pianisten ikke afbryder selskabet. Repertoiret er gamle danske melodier, evergreens, croonere og lettere popnumre. Han kan også bookes som akkompagnatør, til solister eksempelvis bakkesangerinder.

Pianist Ulrik Lindgren egner sig godt til musikken under middagen, som baggrundsmusik ved en reception, til en messe, fernisering mv. Varighed op til 4 – 5 timer.

Galleri
Video
Pris
Print
Pianist Ulrik profil
Pianist Ulrik Lindgren er tilføjet i priskategorien
3000-6000

Prisgruppen er vejledende. Ønsker du et konkret tilbud på booking af Pianist Ulrik Lindgren, kan du ringe til os på 70 27 03 07 eller udfylde formularen her på siden.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Dette siger kunderne om Showbizz Danmark

Vibeke M. Petersen, Gedser

"Hold da op en fest vi fik stablet på benene til vores sølvbryllup. Tusind tak Showbizz Danmark for de gode input til underholdningen, som blev helt i top".

Preben, Varde

"Vi gjorde det igen! Overraskede familien med fest og underholdning fra Showbizz Danmark. Det virker hver gang".

Karoline K. Mortensen

"Hej Showbizz Danmark. Vil lige give en tilbagemelding på vores fest - det blev et kanon arrangement, som både vi og vores gæster var meget tilfredse med. Vi vender helt sikkert tilbage til jer når en ny fest skal arrangeres".

Mona og Ejnar Schiødt

"Vi bliver konstant mindet om den dejlige fest vi holdt sidste år. De voksne husker underholdningen og børnene glemmer aldrig de fine forlystelser. Showbizz Danmark leverede og hentede det hele - det var jo nemt. Tusind tak for hjælp".

Jakob Hansen, Slangerup

"Når jeg tænker over det, er det jo helt tosset at prøve at arrangere det hele selv, når I er fulde af ideer og kan eksekvere det hele professionelt. Det har sparet en masse tid og kræfter. Stor tak fra os. Festen blev helt forrygende".

Jeanne, Roskilde

"Godt med gode ideer, når man ikke selv har nogen. Vi havde en helt genial fest, takket være Showbizz Danmark".

Anne Jensen, Åbenrå

"Vi har gennem de sidste 5 år brugt Showbizz Danmark til at finde underholdning til vores fester. Her får vi altid god service og gode muligheder".

Kurt & Jonna, Ålborg

"Tak. Bare tak... Det var fantastisk at få professionel vejledning i forbindelse med vores fest".

Mette og Pia

Hej Showbizz. Vi er mega glade for vi endelig må holde fredagsbar igen og tusind tak for jeres ideer til underholdning. Det gør det hele meget nemmere jo"

Per Nielsen, Odense

"Vi valgte Showbizz Danmark som leverandør til vores årlige fest. Stor tak for god service".

Kirsten og Kristoffer, Middelfart

"Vil man have et perfekt afviklet arrangement, så er det bare nemmest og klogest at spørge en professionel til råds. Vi forhørte os hos Showbizz Danmark, som tog telefonen, svarede på vores spørgsmål, gav os masser af inspiration og afviklede et helt igennem perfekt arrangement for både børn og voksne. Sådan skal det gøres. Stor tak fra os".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:
julie1
brug for hjælp?
Søg
Generic filters