Book Julepatruljen på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark
Søg
Generic filters
  • Skal din næste firmafest afvikles topprofessionelt?

    Vi har masser af bud på underholdning til alle
    typer arrangementer i hele landet.

Menu

Søg
Generic filters

Julepatruljen

Oplev magien med Julle & Jaltes søde Nisse-show

Julen er en tid fyldt med glæde, magi og traditioner. Julle & Jalte bringer denne julestemning til live med deres charmerende nisse-show, der er perfekt for både store og små. Med en kombination af humor, musik og klassiske juletraditioner skaber Julle & Jalte en uforglemmelig oplevelse for alle.

Selve varer cirka 25 minutter og er spækket med skæg og ballade. Showet inkluderer en række sjove indslag, magiske tryllerier og selvfølgelig masser af god og glad musik, som får alle til at synge med. En af højdepunkterne er dansen om juletræet, en elsket tradition som alle kan deltage i og nyde.

Besøg af selveste julemanden

Efter det underholdende nisse-show tager Jalte på en mission for at finde selveste Julemanden. Når han vender tilbage, er det som den ikoniske figur, der deler godter eller gaver ud, alt efter arrangørens ønske. Denne del af showet, hvor børnene møder Julemanden, skaber en helt særlig og magisk julestemning, som børnene vil huske i lang tid.

Julle (Susanne Overgaard) og Jalte (Peter Holst-Beck), de to erfarne skuespillere og musikere, sikrer en fuldendt juleoplevelse med deres professionelle tilgang til børneunderholdning. Udover det 25 minutter lange nisse-show inkluderer pakken også en 15-20 minutters session, hvor Julemanden og Julle deler godter ud. For at sikre, at showet kører glat, medbringer de deres eget lyd- og lysudstyr.

Book Julle & Jalte til julefesten

Gør den næste julefest uforglemmelig ved at booke Julle og Jaltes Nisse-show. De er perfekte til skoler, børnehaver, firmaarrangementer og byfester, deres show spreder glæde og julestemning. Med besøg af Julle & Jaltes Nisse-show er der garanti for smil, latter og en magisk julestemning, som alle vil elske.

Du kan kontakte os på telefon 70 27 03 07 eller send en mail til showbizz@showbizz.dk. Vi vil hjælpe dig med at booke den rette juleunderholdning. Udover jule-shows, tilbyder Showbizz Danmark også et væld af forskellige juleunderholdere og julemusik, der passer til julens begivenheder.

Print

Ønsker du priser på Julepatruljen, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Mona og Ejnar Schiødt

"Vi bliver konstant mindet om den dejlige fest vi holdt sidste år. De voksne husker underholdningen og børnene glemmer aldrig de fine forlystelser. Showbizz Danmark leverede og hentede det hele - det var jo nemt. Tusind tak for hjælp".

Jakob Hansen, Slangerup

"Når jeg tænker over det, er det jo helt tosset at prøve at arrangere det hele selv, når I er fulde af ideer og kan eksekvere det hele professionelt. Det har sparet en masse tid og kræfter. Stor tak fra os. Festen blev helt forrygende".

Søren og Henning

"Lidt af et vovestykke vi kastede os ud i, da vi sagde ja til at arrangere årets julefrokost i klubben. MEN, så fandt vi på at kontakte Showbizz Danmark som nærmest klarede det hele og leverede både musik og underholdning. Super fedt. Tak for det".

Martin, Hobro

"Vi leder allerede efter påskud for en ny fest. Tusind tak for alle de gode råd og ideer til festen. Underholdningen vi bookede hos jer sad lige i skabet".

Kirsten og Kristoffer, Middelfart

"Vil man have et perfekt afviklet arrangement, så er det bare nemmest og klogest at spørge en professionel til råds. Vi forhørte os hos Showbizz Danmark, som tog telefonen, svarede på vores spørgsmål, gav os masser af inspiration og afviklede et helt igennem perfekt arrangement for både børn og voksne. Sådan skal det gøres. Stor tak fra os".

Henrik Jørgensen, Haderslev

"Alt klappede bare. Fedt band og masser af danseglade gæster. Tak til Showbizz Danmark".

Hans Laursen

"Det var en stor lettelse at få hjælp til arrangementet og jeg takker mange gange for god inspiration og dialog gennem hele processen".

Edith Knudsen, Bramming

"Tak for hjælpen. Alle gæsterne roste underholdningen. Stor anbefaling herfra".

Lisette Møller, Kolding

"Vi havde helt sikkert ikke fået den fantastiske fest uden hjælp fra Showbizz Danmark. Nu er vi en super god oplevelse rigere. Tusind tak for sparring og input".

Jan Rasmussen, Roskilde

"Vi er super tilfredse med den helt igennem fantastiske service. Tak for hjælpen med underholdningen til vores fest".

Knud Andersen, Faxe

"Det var en stor fornøjelse at finde underholdning til vores reception hos Showbizz Danmark, hvor udvalget i kunstnere er stort og bookingen foregik nemt".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:
Søg
Generic filters

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?