Book Den Røde Tråd på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark

Menu

Den Røde Tråd

En hyldest til de to helt store kanoner i dansk musikhistorie, Shubidua & Kim Larsen!

DEN RØDE TRÅD har siden 2003 ”holdt liv i” Shubidua og Kim Larsens utallige hits. De optræder i hele Danmark til både festivaler, open airs, byfester og havnefester samt masser af spillesteder. Bandet har dedikeret et sæt til hver af de to kunstnere og spiller selvfølgelig alle de største numre fra både Shubberne og Larsens enorme hitkataloger!

Festen skydes i gang med numre som Står på en alpetop, Midt om natten, Stærk tobak, Rabalderstrædet, Hvalborg, Kvinde min, Den røde tråd og Jutlandia. DEN RØDE TRÅD er det helt oplagte valg, når der skal være fest og fællessang, og hvor publikum i alle aldre smelter sammen med orkesteret i én stor fest.

Oplev DEN RØDE TRÅD

Når DEN RØDE TRÅD er på plakaten, bliver fællessangen fra de bageste rækker kun overdøvet af de forreste! Bandet udtaler: Vi er meget bevidste om, at det er ”lånte skatte”, vi arbejder med. Vi behandler dem med omhu og med stor respekt for både originalerne og ikke mindst folkene bag dem.

Den Røde Tråd er: Lasse Magnussen (guitar, vokal), Thomas Olesen (keyboards, kor), Morten Carøe (trommer), Goran Bogicevic (bas) og Andreas O’Carroll (guitar, kor).

Book bandet til dit event!

Vil du give dit publikum en uforglemmelig aften fyldt med de største hits fra Shubidua og Kim Larsen? DEN RØDE TRÅD leverer et energifyldt show, der får både unge og gamle til at synge med. Uanset om det er en firmafest eller et privat arrangement, skaber bandet en stemning af nostalgi, glæde og fællesskab. Med en setliste spækket med danske evergreens er der garanti for en fest, hvor musikken binder generationer sammen.

Book DEN RØDE TRÅD gennem Showbizz Danmark i dag og sikr dig en aften med ægte dansk musikglæde! Kontakt os for mere information og bookingmuligheder. Du er meget velkommen til at give os et kald på telefon 70 27 03 07 eller sende en mail til showbizz@showbizz.dk.

Galleri
Video
Pris
SoMe
Print

Ønsker du priser på Den Røde Tråd, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Følg Den Røde Tråd på Facebook
Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Kirsten og Kristoffer, Middelfart

"Vil man have et perfekt afviklet arrangement, så er det bare nemmest og klogest at spørge en professionel til råds. Vi forhørte os hos Showbizz Danmark, som tog telefonen, svarede på vores spørgsmål, gav os masser af inspiration og afviklede et helt igennem perfekt arrangement for både børn og voksne. Sådan skal det gøres. Stor tak fra os".

Mona og Ejnar Schiødt

"Vi bliver konstant mindet om den dejlige fest vi holdt sidste år. De voksne husker underholdningen og børnene glemmer aldrig de fine forlystelser. Showbizz Danmark leverede og hentede det hele - det var jo nemt. Tusind tak for hjælp".

Vibeke M. Petersen, Gedser

"Hold da op en fest vi fik stablet på benene til vores sølvbryllup. Tusind tak Showbizz Danmark for de gode input til underholdningen, som blev helt i top".

Peter, Åbenrå

"Hvis vi en anden gang får brug for gode ideer og super god service, så kontakter vi helt sikkert Showbizz Danmark. Vores årlige familie-fest var et hit takket være god underholdning og musik, der satte stemningen fra starten.

Lisette Møller, Kolding

"Vi havde helt sikkert ikke fået den fantastiske fest uden hjælp fra Showbizz Danmark. Nu er vi en super god oplevelse rigere. Tusind tak for sparring og input".

Per Nielsen, Odense

"Vi valgte Showbizz Danmark som leverandør til vores årlige fest. Stor tak for god service".

Jakob Højbjerg

"Vi holdt en helt genial fest for vores forældre til deres guldbryllup og fandt underholdningen på jeres hjemmeside. Jeg synes det er nemt at hente inspiration når man ikke er helt sikker på, hvad det er man leder efter. Stor tak for hjælpen, det blev en fest vi aldrig glemmer".

Henny Nielsen

"På vegne af hele vores ældreforening takker jeg Showbizz Danmark mange gange for god service og behagelig dialog. Vi er mange, der stadig husker festen og underholdningen med stor glæde."

Jakob Hansen, Slangerup

"Når jeg tænker over det, er det jo helt tosset at prøve at arrangere det hele selv, når I er fulde af ideer og kan eksekvere det hele professionelt. Det har sparet en masse tid og kræfter. Stor tak fra os. Festen blev helt forrygende".

Anne Jensen, Åbenrå

"Vi har gennem de sidste 5 år brugt Showbizz Danmark til at finde underholdning til vores fester. Her får vi altid god service og gode muligheder".

Claus G. Mikkelsen

"Bestyrelsen og jeg fik igen et godt arrangement op at stå. Denne gang leverede Showbizz Danmark musikken og det var vi alle meget tilfredse med. Gode anbefalinger herfra".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?