Book Torben Lendager Band på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark

Menu

Torben Lendager Band

Festlig stemning og 70'er-nostalgi

Oplev Torben Lendager, kendt fra hit-orchestret Walkers, i front for sit nuværende band, hvor han stadig leverer energiske optrædener og brænder igennem med sin karismatiske sangstil. Torben blev i 1970’erne et vaskeægte idol for skolepiger med hits som Little Kitty, Shalalala, Forever Together og Fire.

Bandets sammensætning

Idag optræder Torben i tæt samarbejde med bandet The Roosters, der er kendt for deres rutine og musikalske dygtighed på den danske scene. Bandets nuværende besætning er:

  • Torben Lendager – forsanger, komponist & frontfigur – original stifter af Walkers og stadig kendt for sin energiske sceneoptræden.

  • Michael Jeppesen – guitar og leadvokal.

  • Frank Stechmann – leadguitar, med mere end 40 års erfaring og inspiration fra bl.a. Robben Ford og Larry Carlton

  • Chris Poulsen – bass og kor, selvlært musiker, aktiv siden unge år og faktisk en del af Walkers som afløser tilbage i 1970’erne

  • John Jensen – trommer og kor, som spillede i bands fra han var 14 år og med rødder i 60’ernes og 70’ernes musik

Musik og repertoire

Torben Lendager Band sammensætter et fascinerende repertoire, der spænder fra de ikoniske hits fra Walkers-tiden til Torbens solokarriere og velkendte covernumre. Musikken breder sig over 50’ernes klassikere, 60’er- og 70’er-rock og dansehits helt op til i dag, hvilket sikrer, at dansegulvet aldrig tørrer ud.

Book Torben Lendager Band

Leder du efter underholdning med gennemtrængende charme, nostalgi og rock’n’roll-stemning? Torben Lendager Band eller Torben Lendager & The Roosters leverer:

  • Typisk spilletid: 2–4 timer per arrangement

  • Geografi: De optræder over hele landet og kan tilpasses stort set enhver form for fest – fra firmaarrangementer til private fester

Sådan foregår bookingen:
Kontakt os gerne via telefon eller mail – vi hjælper med at skræddersy showet til netop dit arrangement. Fortæl lidt om:

  • Type af event (f.eks. firmafest, bryllup eller foreningsarrangement)

  • Ønsket varighed af optræden (2–4 timer)

  • Repertoireønsker (Walkers-hits, solonumre, covers)

  • Sted og antal gæster

Vi vender tilbage hurtigt med et forslag til setup, pris og ledige datoer.

Galleri
Video
Pris
Print

Ønsker du priser på Torben Lendager Band, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Søren og Henning

"Lidt af et vovestykke vi kastede os ud i, da vi sagde ja til at arrangere årets julefrokost i klubben. MEN, så fandt vi på at kontakte Showbizz Danmark som nærmest klarede det hele og leverede både musik og underholdning. Super fedt. Tak for det".

Caroline K. Mortensen

"Jeg overraskede min kæreste på hans runde dag med en stand-up komiker under festen. Tusind tak Showbizz Danmark for gode input og vejledning, det havde jeg ikke selv fundet ud af og oplevelsen var mega fed!"

John Jensen, Herning

"Vi har booket musik gennem Showbizz Danmark. God og kyndig vejledning og hurtig booking".

Karoline K. Mortensen

"Hej Showbizz Danmark. Vil lige give en tilbagemelding på vores fest - det blev et kanon arrangement, som både vi og vores gæster var meget tilfredse med. Vi vender helt sikkert tilbage til jer når en ny fest skal arrangeres".

Per S. Hemmingsen

"Jeg stod for den årlige familiefest i år og dvs. jeg arrangerede alt fra mad til underholdning... men fik alletiders fine hjælp fra Showbizz Danmark, som leverede både forlystelse og musik. Tusind tak for det - vi havde en super god fest".

Claus Nielsen, Ringe

"I er for vilde! Vi snakker stadig om den fede fest vi holdt med klubben. Alt fra underholdning til musik og mad var totalt i orden".

Preben, Varde

"Vi gjorde det igen! Overraskede familien med fest og underholdning fra Showbizz Danmark. Det virker hver gang".

Hans Laursen

"Det var en stor lettelse at få hjælp til arrangementet og jeg takker mange gange for god inspiration og dialog gennem hele processen".

Mona og Ejnar Schiødt

"Vi bliver konstant mindet om den dejlige fest vi holdt sidste år. De voksne husker underholdningen og børnene glemmer aldrig de fine forlystelser. Showbizz Danmark leverede og hentede det hele - det var jo nemt. Tusind tak for hjælp".

Henny Nielsen

"På vegne af hele vores ældreforening takker jeg Showbizz Danmark mange gange for god service og behagelig dialog. Vi er mange, der stadig husker festen og underholdningen med stor glæde."

Jakob Højbjerg

"Vi holdt en helt genial fest for vores forældre til deres guldbryllup og fandt underholdningen på jeres hjemmeside. Jeg synes det er nemt at hente inspiration når man ikke er helt sikker på, hvad det er man leder efter. Stor tak for hjælpen, det blev en fest vi aldrig glemmer".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?