Book The Reminders på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark

Menu

The Reminders

Vækker minder fra 60'erne

Et gennembrud på scenen

I midten af 1990’erne deltog The Reminders i Danmarksmesterskaberne i 60’er‑rock i KB Hallen, hvor de imponerede og sikrede sig en flot andenplads blandt cirka 70 deltagende orkestre.

Autentisk lyd og tidsrejse

Radiokommentatoren Jørgen de Mylius blev introduceret til bandet og roste dem for deres originale 60’er-lyd. Når bandet går på scenen, støver de gamle guitarer og forstærkere af, pudser de spidse sko og ifører sig ens Carnaby-street-jakkesæt – klar til en levende tidsrejse tilbage til dengang, The Beatles, The Hollies, The Byrds og The Searchers lyste op i 60’er-natten. Deres lyd er så autentisk, at man fornemmer følelsen af at genopleve ungdomskulturen fra dengang – en tid, hvor ungdommen satte sit præg på samfundet.

Mere om The Reminders

Ifølge deres egne beskrivelser er “originalitet og autenticitet nøgleord, når The Reminders optræder med iørefaldende hits fra 60’erne”. Deres trommeslager, Christian Grishauge, har været med siden 1994 og får ofte ros for sin autentiske og energiske Sixties Beat Sound.

Bandets medlemmer

  • Christian Grishauge på trommer og vokal – kendt for den energiske og autentiske lyd, som udgør bandets rytmiske fundament.

  • Uffe L. Kristensen på guitar og vokal – leverer både rytmeguitar og vokale harmonier.

  • Jan B. Larsen på bas og vokal – sætter beat'et med publikumsvenlige grooves og vokalstøtte.

  • Palle R. Nielsen på elpiano, percussion og vokal – tilfører ekstra klang, rytme og vokaldybde til bandets samlede udtryk.

Hvad kan man forvente til et show?

Et live-show med The Reminders er som et springbræt tilbage til 1960’erne. Publikum kan forvente en autentisk musikalsk oplevelse, fyldt med store hits, tight spil, inderlighed og klassisk vokalharmonisering. Stemningen er elektrisk, men alligevel varm, og man føler sig hensat til en tid, hvor musikken var ungdommens stemme.

Book The Reminders

Ønsker du at skabe en nostalgisk koncertoplevelse med musik fra rockhistoriens mest formative år, er The Reminders et oplagt valg. Perfekt til koncerter i kulturhuse, byfester, caféer, private arrangementer og firmaevents, hvor musikken både skal kunne mindes og gøre en forskel.

Kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller skriv til showbizz@showbizz.dk for forespørgsler om ledige datoer, priser og muligheder. Vi hjælper meget gerne med at tilpasse showet til dit arrangement.

Galleri
Video
Pris
Print
The Reminder coverformat på række med instumenter The Reminder på scenen.2
The Reminder i sort tøj hoppende The Reminder på scenen

Ønsker du priser på The Reminders, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Kasper og Lars, Holbæk

"Vi synes I fortjener stor ros for jeres arbejde. Vi havde en super fed legedag for børnene og alle var meget glade. Super cool med de mange sjove indslag fra Showbizz Danmark".

Henriette Højmann, Nykøbing M.

"Bare rart med god inspiration, dygtig hjælp i telefonen og et overstået og meget vellykket arrangement. I holdt, hvad I lovede. Tusind tak for jer i Showbizz Danmark".

Jakob Højbjerg

"Vi holdt en helt genial fest for vores forældre til deres guldbryllup og fandt underholdningen på jeres hjemmeside. Jeg synes det er nemt at hente inspiration når man ikke er helt sikker på, hvad det er man leder efter. Stor tak for hjælpen, det blev en fest vi aldrig glemmer".

Kim Thorsted, Sæby

"Super arrangement. Vi fik god betjening hos Showbizz Danmark".

Knud Andersen, Faxe

"Det var en stor fornøjelse at finde underholdning til vores reception hos Showbizz Danmark, hvor udvalget i kunstnere er stort og bookingen foregik nemt".

Sonja & Torsten, Holbæk

"Det er måske kun 1 gang i livet, man holder sådan en fest og så er det jo dejligt, at alting er i orden og man kan se tilbage på en god oplevelse. Tak for hjælpen med musikken".

Vibeke M. Petersen, Gedser

"Hold da op en fest vi fik stablet på benene til vores sølvbryllup. Tusind tak Showbizz Danmark for de gode input til underholdningen, som blev helt i top".

Preben, Varde

"Vi gjorde det igen! Overraskede familien med fest og underholdning fra Showbizz Danmark. Det virker hver gang".

Bjørn Bendtsen, Kalundborg

"Vi var lidt på bar bund med underholdning og musik til vores arrangement, men Showbizz Danmark viste vejen med et stort udvalg og masser af ideer".

Jeanne, Roskilde

"Godt med gode ideer, når man ikke selv har nogen. Vi havde en helt genial fest, takket være Showbizz Danmark".

Kurt & Jonna, Ålborg

"Tak. Bare tak... Det var fantastisk at få professionel vejledning i forbindelse med vores fest".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Anders sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Anders D. Pedersen Booker & Manager

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?