Book The Orchestra på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark
Søg
Generic filters

Menu

Søg
Generic filters

The Orchestra

Æstetik og musikalsk integritet

The Orchestra er et kunstnerisk kompromisløst orkester, som sætter kærlighed og respekt for musik allerhøjest på tjeklisten. Medlemmerne i The Orchestra elsker musik og gør sig naturligt umage i tæt samarbejde med arrangører og publikum. Grundstammen i bandet er på 5 mand (bas-gtr-key-drum og kvindelig vokal), men det hele kan udvides efter ønske med fx. blæser, strygerkvartet, percussion og ekstra kor afhængigt af ønsker, udtryk og antal mennesker.

Populær dansemusik

The Orchestra er et populært danseorkester, som i daglig tale spiller “populær dansemusik”, som spænder fra 50´erne og op til i dag. Fokusområder er musikkens “aflevering” og i ligeså høj grad, sammenspil med publikum. Orkestrets fineste opgave er at sørge for, at alle på dansegulvet har en dejlig aften. En opgave, der tages meget alvorligt. The Orchestra fungerer samtidig som “backing band” for diverse solister, som fx.: Søs Fenger, Peter AG, Doctor Alban, Djämes Braun, Anne Linnet, Zididada, Barbara Moleko, Noah, Medina, Gulddreng, Rasmus Nøhr, Back2Back, Pernille Rosendahl, Hej Matematik, Martin Brygmann og Anne Dorthe Michelsen & Maria Bramsen, Tobias Rahim, Andreas Odbjerg, Lord Shiva og mange flere.

Bred erfaring i mange sammenhænge

Udover The Orchestra er bandets medlemmer fast engageret i bands som; Burhan G, Sanne Salomonsen, Hej Matematik, Paul Young, Østkyst Hustlers og Kaya Brüel. The Orchestra sætter stor ære i at gøre en forskel som publikum både kan høre og se. The Orchestra spiller musik af mennesker til mennesker. Organisk, velspillet og humoristisk med sans for æstetik og musikalsk integritet. Kontakt Showbizz Danmark for booking og spørgsmål på tlf. 70 27 03 07 eller via showbizz@showbizz.dk.

Galleri
Video
Pris
Print

Ønsker du priser på The Orchestra, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Søren og Henning

"Lidt af et vovestykke vi kastede os ud i, da vi sagde ja til at arrangere årets julefrokost i klubben. MEN, så fandt vi på at kontakte Showbizz Danmark som nærmest klarede det hele og leverede både musik og underholdning. Super fedt. Tak for det".

Claus G. Mikkelsen

"Bestyrelsen og jeg fik igen et godt arrangement op at stå. Denne gang leverede Showbizz Danmark musikken og det var vi alle meget tilfredse med. Gode anbefalinger herfra".

Henriette Højmann, Nykøbing M.

"Bare rart med god inspiration, dygtig hjælp i telefonen og et overstået og meget vellykket arrangement. I holdt, hvad I lovede. Tusind tak for jer i Showbizz Danmark".

Jakob Hansen, Slangerup

"Når jeg tænker over det, er det jo helt tosset at prøve at arrangere det hele selv, når I er fulde af ideer og kan eksekvere det hele professionelt. Det har sparet en masse tid og kræfter. Stor tak fra os. Festen blev helt forrygende".

Vibeke M. Petersen, Gedser

"Hold da op en fest vi fik stablet på benene til vores sølvbryllup. Tusind tak Showbizz Danmark for de gode input til underholdningen, som blev helt i top".

Henny Nielsen

"På vegne af hele vores ældreforening takker jeg Showbizz Danmark mange gange for god service og behagelig dialog. Vi er mange, der stadig husker festen og underholdningen med stor glæde."

Kirsten og Kristoffer, Middelfart

"Vil man have et perfekt afviklet arrangement, så er det bare nemmest og klogest at spørge en professionel til råds. Vi forhørte os hos Showbizz Danmark, som tog telefonen, svarede på vores spørgsmål, gav os masser af inspiration og afviklede et helt igennem perfekt arrangement for både børn og voksne. Sådan skal det gøres. Stor tak fra os".

Sonja & Torsten, Holbæk

"Det er måske kun 1 gang i livet, man holder sådan en fest og så er det jo dejligt, at alting er i orden og man kan se tilbage på en god oplevelse. Tak for hjælpen med musikken".

Merete Møller og sønner

"Vi er blevet de nye festarrangører i familien efter vores meget vellykkede arrangement sidst... og det job tager vi gerne med Showbizz Danmark som sparringspartner. Alt gik som smurt"

Frank Sørensen, Valby

"Super fin hjemmeside I har - nemt at finde inspiration og udfylde formularen, og fedt I lige følger op og ringer med mere information. Vi har booket bandet og glæder os til arrangementet til sommer. Tak for hjælpen".

Jakob Højbjerg

"Vi holdt en helt genial fest for vores forældre til deres guldbryllup og fandt underholdningen på jeres hjemmeside. Jeg synes det er nemt at hente inspiration når man ikke er helt sikker på, hvad det er man leder efter. Stor tak for hjælpen, det blev en fest vi aldrig glemmer".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:
Søg
Generic filters

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?