Book Radiostars på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark

Menu

Radiostars

Dit sikre valg til festen

Med 13 års erfaring og masser af festlige optrædener bag sig, er Radiostars et af de mest velspillede og energiske coverbands på markedet. Bandet leverer et uforglemmeligt show, der spænder over hitmateriale fra de sidste 4-5 årtier – perfekt til bryllupper, byfester, spillesteder eller enhver anden fest, der har brug for et musikalsk løft!

Radiostars har spillet utallige jobs i de sidste mange år og ved, hvad der skal til for at få folk på dansegulvet. Bandets repertoire spænder bredt og omfatter alt fra klassiske hits til moderne pop- og rocknumre. Uanset om det er en intim aften eller en stor fest, er bandet klar til at levere!

Med Radiostars får du et band, der kender faget og brænder for at levere et festligt show – hver gang!

Radiostars – musik, der skaber fest

Radiostars består af 4 mand og en fantastisk forsangerinde – et tight og rutineret hold, der med sikkerhed kan få gang i enhver fest. Deres erfaring, både som band og som entertainere, betyder, at de ikke kun spiller musikken, men også skaber den rette stemning med overskud og passion for showet.

Radiostars består af:

Tania Hardinger - sang
Michael Dahl Hansen - guitar
Anders Bak - trommer
Carsten Svanberg - tangenter
Dannie Rise - bas

Book Radiostars til dit arrangement

Kontakt Showbizz Danmark i dag og få Radiostars til at løfte din fest til nye højder! Med deres imponerende repertoire og smittende energi skaber de en uforglemmelig aften fyldt med gode hits og fantastisk stemning. Uanset om det er en privat fest, firmaevent eller byfest, sørger Radiostars for, at dansegulvet bliver fyldt. Ring på 70 27 03 07 eller send en mail til showbizz@showbizz.dk – vi hjælper dig med at få den perfekte musikoplevelse til dit arrangement!

Galleri
Video
Pris
Print

Ønsker du priser på Radiostars, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Kurt & Jonna, Ålborg

"Tak. Bare tak... Det var fantastisk at få professionel vejledning i forbindelse med vores fest".

Lisette Møller, Kolding

"Vi havde helt sikkert ikke fået den fantastiske fest uden hjælp fra Showbizz Danmark. Nu er vi en super god oplevelse rigere. Tusind tak for sparring og input".

Kirsten og Kristoffer, Middelfart

"Vil man have et perfekt afviklet arrangement, så er det bare nemmest og klogest at spørge en professionel til råds. Vi forhørte os hos Showbizz Danmark, som tog telefonen, svarede på vores spørgsmål, gav os masser af inspiration og afviklede et helt igennem perfekt arrangement for både børn og voksne. Sådan skal det gøres. Stor tak fra os".

John Jensen, Herning

"Vi har booket musik gennem Showbizz Danmark. God og kyndig vejledning og hurtig booking".

Caroline K. Mortensen

"Jeg overraskede min kæreste på hans runde dag med en stand-up komiker under festen. Tusind tak Showbizz Danmark for gode input og vejledning, det havde jeg ikke selv fundet ud af og oplevelsen var mega fed!"

Claus G. Mikkelsen

"Bestyrelsen og jeg fik igen et godt arrangement op at stå. Denne gang leverede Showbizz Danmark musikken og det var vi alle meget tilfredse med. Gode anbefalinger herfra".

Frank Sørensen, Valby

"Super fin hjemmeside I har - nemt at finde inspiration og udfylde formularen, og fedt I lige følger op og ringer med mere information. Vi har booket bandet og glæder os til arrangementet til sommer. Tak for hjælpen".

Søren og Henning

"Lidt af et vovestykke vi kastede os ud i, da vi sagde ja til at arrangere årets julefrokost i klubben. MEN, så fandt vi på at kontakte Showbizz Danmark som nærmest klarede det hele og leverede både musik og underholdning. Super fedt. Tak for det".

Per S. Hemmingsen

"Jeg stod for den årlige familiefest i år og dvs. jeg arrangerede alt fra mad til underholdning... men fik alletiders fine hjælp fra Showbizz Danmark, som leverede både forlystelse og musik. Tusind tak for det - vi havde en super god fest".

Mona Jørgensen, Slimminge

"Tusind tak for super fin betjening i forbindelse med vores store fest. Det blev et rigtig godt arrangement"..

Edith Knudsen, Bramming

"Tak for hjælpen. Alle gæsterne roste underholdningen. Stor anbefaling herfra".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?