Book Hr. Plys - Lykkehjulet - 70 27 03 07 - Showbizz Danmark
Søg
Generic filters
  • Skal din næste firmafest afvikles topprofessionelt?

    Vi har masser af bud på underholdning til alle
    typer arrangementer i hele landet.

Menu

Søg
Generic filters

Hr. Plys - Lykkehjulet

Oplev Lykkehjulet med Hr. Plys

Det klassiske lykkehjulet snurrer og der bortloddes flotte præmier til publikum afhængig af om man lander på rød, gul eller grøn. Når Hr. Plys sætter lykkehjulet i gang er det med musik, speak, underholdning og selvfølgelig masser af publikum på scenen, som kan prøve lykken under showet. Lykkehjulet kan bruges til alle slags arrangementer, om det er til byfester, privatarrangementer eller i storcentre, så er Hr. Plys altid klar med lykkehjulet.

Bamselykkehjulet snurrer - gevinst hver gang!

Når Bamselykkehjulet kommer til byen kan børnene prøve lykken ved at dreje på det store lykkehjul, som tikker lystigt afsted mens spændingen stiger hos de forventningsfulde børn. Og glæden er stor så snart lykkehjulet stopper, for der er naturligvis "gevinstgaranti", så alle børn får en bamse med hjem. Børnene kan vælge en bamse afhængigt af, hvilket felt de lander på. Hr. Plys har pakket bilen med et væld af flotte bamser i forskellige størrelser og farver. Lander man på det helt rigtige felt, vinder man den bamse man lige har udset sig.

Hr. Plys har 100 Bamser med og i løbet af 30 min. afvikler han det store Bamselykkehjul med stor underholdningsværdi for alle børnene.

Book Hr. Plys

I kender sikkert Hr. Plys fra andre ting - og det vil også være muligt at kombinere lykkehjulet med nogle af de andre former for underholdning Hr. Plys leverer. I kan give jeres arrangement en ekstra dimension ved fx tilkøbe Påske-walkaround med Hr. Plys, hvor han går rundt i den sjove påskehare og hygger om publikum eller få et børne- og familieshow med senere samme dag. Kontakt os, og lad os hjælpe med at booke underholdningen, så den passer præcis til jeres kommende arrangement.

 

 

Galleri
Pris
Print

Ønsker du priser på Hr. Plys - Lykkehjulet, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Claus G. Mikkelsen

"Bestyrelsen og jeg fik igen et godt arrangement op at stå. Denne gang leverede Showbizz Danmark musikken og det var vi alle meget tilfredse med. Gode anbefalinger herfra".

Hans Laursen

"Det var en stor lettelse at få hjælp til arrangementet og jeg takker mange gange for god inspiration og dialog gennem hele processen".

Poul & Karin, Nivå

"Vi har kun ros til underholdningen til vores fest. Det blev et meget vellykket arrangement som vi kan kigge tilbage på med glæde i mange år fremover. Mange tak til jer".

Tonny & Line, Viborg

"Vi traf den rigtige beslutning, da vi kontaktede jer og fik ideer til vores fest. Musik og underholdning var bare helt perfekt og lige som vi ønskede os det skulle blive".

Vibeke M. Petersen, Gedser

"Hold da op en fest vi fik stablet på benene til vores sølvbryllup. Tusind tak Showbizz Danmark for de gode input til underholdningen, som blev helt i top".

Jakob Hansen, Slangerup

"Når jeg tænker over det, er det jo helt tosset at prøve at arrangere det hele selv, når I er fulde af ideer og kan eksekvere det hele professionelt. Det har sparet en masse tid og kræfter. Stor tak fra os. Festen blev helt forrygende".

Peter, Åbenrå

"Hvis vi en anden gang får brug for gode ideer og super god service, så kontakter vi helt sikkert Showbizz Danmark. Vores årlige familie-fest var et hit takket være god underholdning og musik, der satte stemningen fra starten.

Caroline K. Mortensen

"Jeg overraskede min kæreste på hans runde dag med en stand-up komiker under festen. Tusind tak Showbizz Danmark for gode input og vejledning, det havde jeg ikke selv fundet ud af og oplevelsen var mega fed!"

Kirsten og Kristoffer, Middelfart

"Vil man have et perfekt afviklet arrangement, så er det bare nemmest og klogest at spørge en professionel til råds. Vi forhørte os hos Showbizz Danmark, som tog telefonen, svarede på vores spørgsmål, gav os masser af inspiration og afviklede et helt igennem perfekt arrangement for både børn og voksne. Sådan skal det gøres. Stor tak fra os".

Frank Sørensen, Valby

"Super fin hjemmeside I har - nemt at finde inspiration og udfylde formularen, og fedt I lige følger op og ringer med mere information. Vi har booket bandet og glæder os til arrangementet til sommer. Tak for hjælpen".

Per S. Hemmingsen

"Jeg stod for den årlige familiefest i år og dvs. jeg arrangerede alt fra mad til underholdning... men fik alletiders fine hjælp fra Showbizz Danmark, som leverede både forlystelse og musik. Tusind tak for det - vi havde en super god fest".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

PH sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
PH Jakobsen Direktør & Booker
Søg
Generic filters

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?