Book DaDoRunRun på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark

Menu

DaDoRunRun

50'er og 60'er band med Louise Dubiel i front

Et band med ægte spilleglæde og stilsikker nostalgi

DaDoRunRun er et energisk og humørfuldt festband, der indfanger essensen fra 50’ernes rock’n’roll og 60’ernes soul- og Motown-æra. Med Louise Dubiel som karismatisk frontfigur leverer bandet en sprudlende musikalsk tidsrejse, hvor publikum kan genopleve Elvis, Beatles, The Platters, The Temptations, Ray Charles, Etta James og mange andre ikoniske musiknavne. Deres passion og kærlighed til genren skinner igennem ved hver optræden.

Bandets medlemmer - erfarne og alsidige musikere

  • Louise Dubiel (vokal): Kendt fra eksempelvis Talent 09, Melodi Grand Prix 2013 og med hit-singlen Forpulet Perfekt. Hun er et kendt ansigt på TV og en garvet performer, der bringer både energi og nærvær til scenen.

  • Dennis Flacheberg (guitar): Tidl. medvirkende i bl.a. L.I.G.A., Morten Remar (Back to Back) og Charlotte Fich – med en professionel lyd og erfaring i bagagen.

  • Kristian Martinsen (bas): Tidligere guitarist & producer i det anmelderroste indierock-band Entakt og samarbejdspartner med navne som Christian Brøns, Annette Heick og Henrik Strube.

  • Thøger Bak Wessel (trommer): Har spillet med Burhan G, Shirley og Christian Brøns – en bassist, der tilfører sikker rytme og punch til bandets lyd.

Repertoire i topklasse – dansable klassikere og sjælfulde ballader

Bandets sæt spænder vidt og inkluderer alt fra Rock Around The Clock, Jailhouse Rock og Twist and Shout til soulperler som At Last, My Girl og Unchained Melody. Derudover er Motown-hits, twist-klassikere og energiske dansehits fast del af repertoiret. 

Hvad kan man forvente til et show?

At booke DaDoRunRun betyder at få et solidt og medrivende liveband, der får dansegulvet til at boble. Publikum kan forvente en hyggelig stemning med masser af engagement, duetter mellem Louise og mandekoret samt et naturligt nærvær, der inviterer til sang, dans og grin. Det er musik og underholdning, der vækker både nostalgi og momentets glæde, perfekt til både private fester, firmaarrangementer og byfester.

Book dem til din fest

Med DaDoRunRun får du et fuldendt band, klar til at skabe en uforglemmelig aften med rock’n’roll og soul. Bandet løser typisk jobs over hele landet med 2 x 60 minutters optrædener og med eget lydanlæg (til ca. 150 personer), med mulighed for at medbringe større udstyr om nødvendigt.

Ring på 70 27 03 07 eller skriv til showbizz@showbizz.dk for forespørgsler om ledige datoer og priser. Vi hjælper gerne med at finde det perfekte setup til dit arrangement.

Galleri
Video
Pris
Print
DaDoRunRun fire personer iført hvidt og sort DaDoRunRun med rød og grøn kjole DaDoRunRun iført tanktop og halskæder

Ønsker du priser på DaDoRunRun, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Claus G. Mikkelsen

"Bestyrelsen og jeg fik igen et godt arrangement op at stå. Denne gang leverede Showbizz Danmark musikken og det var vi alle meget tilfredse med. Gode anbefalinger herfra".

Henny Nielsen

"På vegne af hele vores ældreforening takker jeg Showbizz Danmark mange gange for god service og behagelig dialog. Vi er mange, der stadig husker festen og underholdningen med stor glæde."

Mona og Ejnar Schiødt

"Vi bliver konstant mindet om den dejlige fest vi holdt sidste år. De voksne husker underholdningen og børnene glemmer aldrig de fine forlystelser. Showbizz Danmark leverede og hentede det hele - det var jo nemt. Tusind tak for hjælp".

Merete Møller og sønner

"Vi er blevet de nye festarrangører i familien efter vores meget vellykkede arrangement sidst... og det job tager vi gerne med Showbizz Danmark som sparringspartner. Alt gik som smurt"

Familien Nyberg

"En konfirmation er en stor begivenhed, både for konfirmand, forældre og familie. Vi havde valgt at gøre lidt ekstra ud af det til festen og bookede musik og underholdning gennem Showbizz Danmark. Det hele gik bare fantastisk og vi skulle ikke bekymre os om noget som helst, bookeren klarede det hele. Stor ros og stor tak herfra".

John Jensen, Herning

"Vi har booket musik gennem Showbizz Danmark. God og kyndig vejledning og hurtig booking".

Jakob Hansen, Slangerup

"Når jeg tænker over det, er det jo helt tosset at prøve at arrangere det hele selv, når I er fulde af ideer og kan eksekvere det hele professionelt. Det har sparet en masse tid og kræfter. Stor tak fra os. Festen blev helt forrygende".

Jeanne, Roskilde

"Godt med gode ideer, når man ikke selv har nogen. Vi havde en helt genial fest, takket være Showbizz Danmark".

Frank Sørensen, Valby

"Super fin hjemmeside I har - nemt at finde inspiration og udfylde formularen, og fedt I lige følger op og ringer med mere information. Vi har booket bandet og glæder os til arrangementet til sommer. Tak for hjælpen".

Per Nielsen, Odense

"Vi valgte Showbizz Danmark som leverandør til vores årlige fest. Stor tak for god service".

Lisette Møller, Kolding

"Vi havde helt sikkert ikke fået den fantastiske fest uden hjælp fra Showbizz Danmark. Nu er vi en super god oplevelse rigere. Tusind tak for sparring og input".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?