Book DaDoRunRun på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark

Menu

DaDoRunRun

50'er og 60'er band med Louise Dubiel i front

Et band med ægte spilleglæde og stilsikker nostalgi

DaDoRunRun er et energisk og humørfuldt festband, der indfanger essensen fra 50’ernes rock’n’roll og 60’ernes soul- og Motown-æra. Med Louise Dubiel som karismatisk frontfigur leverer bandet en sprudlende musikalsk tidsrejse, hvor publikum kan genopleve Elvis, Beatles, The Platters, The Temptations, Ray Charles, Etta James og mange andre ikoniske musiknavne. Deres passion og kærlighed til genren skinner igennem ved hver optræden.

Bandets medlemmer - erfarne og alsidige musikere

  • Louise Dubiel (vokal): Kendt fra eksempelvis Talent 09, Melodi Grand Prix 2013 og med hit-singlen Forpulet Perfekt. Hun er et kendt ansigt på TV og en garvet performer, der bringer både energi og nærvær til scenen.

  • Dennis Flacheberg (guitar): Tidl. medvirkende i bl.a. L.I.G.A., Morten Remar (Back to Back) og Charlotte Fich – med en professionel lyd og erfaring i bagagen.

  • Kristian Martinsen (bas): Tidligere guitarist & producer i det anmelderroste indierock-band Entakt og samarbejdspartner med navne som Christian Brøns, Annette Heick og Henrik Strube.

  • Thøger Bak Wessel (trommer): Har spillet med Burhan G, Shirley og Christian Brøns – en bassist, der tilfører sikker rytme og punch til bandets lyd.

Repertoire i topklasse – dansable klassikere og sjælfulde ballader

Bandets sæt spænder vidt og inkluderer alt fra Rock Around The Clock, Jailhouse Rock og Twist and Shout til soulperler som At Last, My Girl og Unchained Melody. Derudover er Motown-hits, twist-klassikere og energiske dansehits fast del af repertoiret. 

Hvad kan man forvente til et show?

At booke DaDoRunRun betyder at få et solidt og medrivende liveband, der får dansegulvet til at boble. Publikum kan forvente en hyggelig stemning med masser af engagement, duetter mellem Louise og mandekoret samt et naturligt nærvær, der inviterer til sang, dans og grin. Det er musik og underholdning, der vækker både nostalgi og momentets glæde, perfekt til både private fester, firmaarrangementer og byfester.

Book dem til din fest

Med DaDoRunRun får du et fuldendt band, klar til at skabe en uforglemmelig aften med rock’n’roll og soul. Bandet løser typisk jobs over hele landet med 2 x 60 minutters optrædener og med eget lydanlæg (til ca. 150 personer), med mulighed for at medbringe større udstyr om nødvendigt.

Ring på 70 27 03 07 eller skriv til showbizz@showbizz.dk for forespørgsler om ledige datoer og priser. Vi hjælper gerne med at finde det perfekte setup til dit arrangement.

Galleri
Video
Pris
Print
DaDoRunRun fire personer iført hvidt og sort DaDoRunRun med rød og grøn kjole DaDoRunRun iført tanktop og halskæder

Ønsker du priser på DaDoRunRun, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Mona Jørgensen, Slimminge

"Tusind tak for super fin betjening i forbindelse med vores store fest. Det blev et rigtig godt arrangement"..

Kasper og Lars, Holbæk

"Vi synes I fortjener stor ros for jeres arbejde. Vi havde en super fed legedag for børnene og alle var meget glade. Super cool med de mange sjove indslag fra Showbizz Danmark".

Kim Thorsted, Sæby

"Super arrangement. Vi fik god betjening hos Showbizz Danmark".

Knud Andersen, Faxe

"Det var en stor fornøjelse at finde underholdning til vores reception hos Showbizz Danmark, hvor udvalget i kunstnere er stort og bookingen foregik nemt".

Jan Rasmussen, Roskilde

"Vi er super tilfredse med den helt igennem fantastiske service. Tak for hjælpen med underholdningen til vores fest".

Kirsten og Kristoffer, Middelfart

"Vil man have et perfekt afviklet arrangement, så er det bare nemmest og klogest at spørge en professionel til råds. Vi forhørte os hos Showbizz Danmark, som tog telefonen, svarede på vores spørgsmål, gav os masser af inspiration og afviklede et helt igennem perfekt arrangement for både børn og voksne. Sådan skal det gøres. Stor tak fra os".

Karoline K. Mortensen

"Hej Showbizz Danmark. Vil lige give en tilbagemelding på vores fest - det blev et kanon arrangement, som både vi og vores gæster var meget tilfredse med. Vi vender helt sikkert tilbage til jer når en ny fest skal arrangeres".

Martin, Hobro

"Vi leder allerede efter påskud for en ny fest. Tusind tak for alle de gode råd og ideer til festen. Underholdningen vi bookede hos jer sad lige i skabet".

Henriette Højmann, Nykøbing M.

"Bare rart med god inspiration, dygtig hjælp i telefonen og et overstået og meget vellykket arrangement. I holdt, hvad I lovede. Tusind tak for jer i Showbizz Danmark".

Kurt & Jonna, Ålborg

"Tak. Bare tak... Det var fantastisk at få professionel vejledning i forbindelse med vores fest".

John Jensen, Herning

"Vi har booket musik gennem Showbizz Danmark. God og kyndig vejledning og hurtig booking".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?