Book Benny og Butterflies på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark

Menu

butterflies grisefest banner11

Benny og Butterflies

Temafest, når det er ALLERBEDST

Trioen, der bl.a. er kendt fra de legendariske grisefester på Marielyst om sommeren, kan nu bookes til arrangementer over hele landet. Benny og Butterflies er den ultimative trio, når det kommer til at levere den perfekte musik og underholdning til en tema-fest, der får publikum til at gå amok! Med deres unikke og karismatiske personligheder, vil de gøre din fest en mindeværdig oplevelse. Danmarks Bedste Benny fungerer som solist, konferencier og aftenens ”skidespræller”, som underholder fra scenen og blandt publikum. Der er især tryk på, når Benny byder op til til kædedans og boogie-woogie!

Et godt mix til temafesten

Butterflies er kendt for sit imponerende musikalske repertoire, der spænder fra de nyeste hits til de største klassikere, som garanteret vil få alle til at danse og synge med. Deres unikke kombination af musikstilarter og genrer vil appellere til alle aldre og musiksmag, hvilket gør dem til den perfekte underholdning til enhver festlig begivenhed. Sammen med Danmarks Bedste Benny tilbyder de nu et super godt show, hvor musik, sang, dans og stand-up i skøn forvirring får publikum i fantastisk humør. Konceptet er oplagt til en traditionel spansk grisefest eller Oktoberfest. Til Grisefesten spilles numre som: ”Costa del Sol” og ”Eviva Espana”, hvorimod man til Oktoberfesten kan glæde sig til tyrolermusik af bedste kaliber naturligvis krydret med en masse syng-med klassikere. Benny og Butterflies er også et godt indslag som underholdning til byfesten, torvedag, markeder mv. hvor de sammen med publikum synger kendte fællessange.

Book Butterflies og Danmarks Bedste Benny

Trioen kan bookes overalt i landet, hvor der efterlyses fest, stemning og godt humør. Ønsker du at booke Butterflies og Danmarks Bedste Benny eller har du spørgsmål til ledige dage eller en pris på dit arrangement, så er du velkommen til at kontakte os. Du kan benytte formularen her på siden eller ringe til os på tlf. 70 27 03 07 eller skrive til os på showbizz@showbizz.dk. Vi er altid klar til at hjælpe dig videre med dine festplaner.

Galleri
Video
Pris
SoMe
Print

Ønsker du priser på Benny og Butterflies, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Følg Benny og Butterflies på Facebook
Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Kirsten og Kristoffer, Middelfart

"Vil man have et perfekt afviklet arrangement, så er det bare nemmest og klogest at spørge en professionel til råds. Vi forhørte os hos Showbizz Danmark, som tog telefonen, svarede på vores spørgsmål, gav os masser af inspiration og afviklede et helt igennem perfekt arrangement for både børn og voksne. Sådan skal det gøres. Stor tak fra os".

Kasper og Lars, Holbæk

"Vi synes I fortjener stor ros for jeres arbejde. Vi havde en super fed legedag for børnene og alle var meget glade. Super cool med de mange sjove indslag fra Showbizz Danmark".

Martin, Hobro

"Vi leder allerede efter påskud for en ny fest. Tusind tak for alle de gode råd og ideer til festen. Underholdningen vi bookede hos jer sad lige i skabet".

Per Nielsen, Odense

"Vi valgte Showbizz Danmark som leverandør til vores årlige fest. Stor tak for god service".

Hans Laursen

"Det var en stor lettelse at få hjælp til arrangementet og jeg takker mange gange for god inspiration og dialog gennem hele processen".

Søren og Henning

"Lidt af et vovestykke vi kastede os ud i, da vi sagde ja til at arrangere årets julefrokost i klubben. MEN, så fandt vi på at kontakte Showbizz Danmark som nærmest klarede det hele og leverede både musik og underholdning. Super fedt. Tak for det".

Tonny & Line, Viborg

"Vi traf den rigtige beslutning, da vi kontaktede jer og fik ideer til vores fest. Musik og underholdning var bare helt perfekt og lige som vi ønskede os det skulle blive".

Claus Nielsen, Ringe

"I er for vilde! Vi snakker stadig om den fede fest vi holdt med klubben. Alt fra underholdning til musik og mad var totalt i orden".

Frank Sørensen, Valby

"Super fin hjemmeside I har - nemt at finde inspiration og udfylde formularen, og fedt I lige følger op og ringer med mere information. Vi har booket bandet og glæder os til arrangementet til sommer. Tak for hjælpen".

Mette og Pia

Hej Showbizz. Vi er mega glade for vi endelig må holde fredagsbar igen og tusind tak for jeres ideer til underholdning. Det gør det hele meget nemmere jo"

Peter, Åbenrå

"Hvis vi en anden gang får brug for gode ideer og super god service, så kontakter vi helt sikkert Showbizz Danmark. Vores årlige familie-fest var et hit takket være god underholdning og musik, der satte stemningen fra starten.

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?