Book Benny og Butterflies på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark
Søg
Generic filters
  • Skal din næste firmafest afvikles topprofessionelt?

    Vi har masser af bud på underholdning til alle
    typer arrangementer i hele landet.

Menu

Søg
Generic filters

Benny og Butterflies

Temafest, når det er ALLERBEDST

Trioen, der bl.a. er kendt fra de legendariske grisefester på Marielyst om sommeren, kan nu bookes til arrangementer over hele landet. Benny og Butterflies er den ultimative trio, når det kommer til at levere den perfekte musik og underholdning til en tema-fest, der får publikum til at gå amok! Med deres unikke og karismatiske personligheder, vil de gøre din fest en mindeværdig oplevelse. Danmarks Bedste Benny fungerer som solist, konferencier og aftenens ”skidespræller”, som underholder fra scenen og blandt publikum. Der er især tryk på, når Benny byder op til til kædedans og boogie-woogie!

Et godt mix til temafesten

Butterflies er kendt for sit imponerende musikalske repertoire, der spænder fra de nyeste hits til de største klassikere, som garanteret vil få alle til at danse og synge med. Deres unikke kombination af musikstilarter og genrer vil appellere til alle aldre og musiksmag, hvilket gør dem til den perfekte underholdning til enhver festlig begivenhed. Sammen med Danmarks Bedste Benny tilbyder de nu et super godt show, hvor musik, sang, dans og stand-up i skøn forvirring får publikum i fantastisk humør. Konceptet er oplagt til en traditionel spansk grisefest eller Oktoberfest. Til Grisefesten spilles numre som: ”Costa del Sol” og ”Eviva Espana”, hvorimod man til Oktoberfesten kan glæde sig til tyrolermusik af bedste kaliber naturligvis krydret med en masse syng-med klassikere. Benny og Butterflies er også et godt indslag som underholdning til byfesten, torvedag, markeder mv. hvor de sammen med publikum synger kendte fællessange.

Book Butterflies og Danmarks Bedste Benny

Trioen kan bookes overalt i landet, hvor der efterlyses fest, stemning og godt humør. Ønsker du at booke Butterflies og Danmarks Bedste Benny eller har du spørgsmål til ledige dage eller en pris på dit arrangement, så er du velkommen til at kontakte os. Du kan benytte formularen her på siden eller ringe til os på tlf. 70 27 03 07 eller skrive til os på showbizz@showbizz.dk. Vi er altid klar til at hjælpe dig videre med dine festplaner.

Galleri
Video
Pris
SoMe
Print

Ønsker du priser på Benny og Butterflies, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Følg Benny og Butterflies på Facebook
Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Per Nielsen, Odense

"Vi valgte Showbizz Danmark som leverandør til vores årlige fest. Stor tak for god service".

Bjørn Bendtsen, Kalundborg

"Vi var lidt på bar bund med underholdning og musik til vores arrangement, men Showbizz Danmark viste vejen med et stort udvalg og masser af ideer".

Karoline K. Mortensen

"Hej Showbizz Danmark. Vil lige give en tilbagemelding på vores fest - det blev et kanon arrangement, som både vi og vores gæster var meget tilfredse med. Vi vender helt sikkert tilbage til jer når en ny fest skal arrangeres".

Jakob Højbjerg

"Vi holdt en helt genial fest for vores forældre til deres guldbryllup og fandt underholdningen på jeres hjemmeside. Jeg synes det er nemt at hente inspiration når man ikke er helt sikker på, hvad det er man leder efter. Stor tak for hjælpen, det blev en fest vi aldrig glemmer".

Merete Møller og sønner

"Vi er blevet de nye festarrangører i familien efter vores meget vellykkede arrangement sidst... og det job tager vi gerne med Showbizz Danmark som sparringspartner. Alt gik som smurt"

Jakob Hansen, Slangerup

"Når jeg tænker over det, er det jo helt tosset at prøve at arrangere det hele selv, når I er fulde af ideer og kan eksekvere det hele professionelt. Det har sparet en masse tid og kræfter. Stor tak fra os. Festen blev helt forrygende".

Martin, Hobro

"Vi leder allerede efter påskud for en ny fest. Tusind tak for alle de gode råd og ideer til festen. Underholdningen vi bookede hos jer sad lige i skabet".

Edith Knudsen, Bramming

"Tak for hjælpen. Alle gæsterne roste underholdningen. Stor anbefaling herfra".

Henny Nielsen

"På vegne af hele vores ældreforening takker jeg Showbizz Danmark mange gange for god service og behagelig dialog. Vi er mange, der stadig husker festen og underholdningen med stor glæde."

Jeanne, Roskilde

"Godt med gode ideer, når man ikke selv har nogen. Vi havde en helt genial fest, takket være Showbizz Danmark".

Poul & Karin, Nivå

"Vi har kun ros til underholdningen til vores fest. Det blev et meget vellykket arrangement som vi kan kigge tilbage på med glæde i mange år fremover. Mange tak til jer".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:
Søg
Generic filters

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?