Book danseorkestret 5alive hos Showbizz Danmark på tlf: 70 27 03 07
Søg
Generic filters
  • Skal din næste firmafest afvikles topprofessionelt?

    Vi har masser af bud på underholdning til alle
    typer arrangementer i hele landet.

Menu

Søg
Generic filters

5aLive

ET POPULÆRT DANSEORKESTER

5aLive er et yderst professionelt partyband med omfattende erfaring i at levere underholdning til alle former for arrangementer. Bandet har en stolt tradition for at skabe festlige begivenheder, uanset om det drejer sig om et halbal, en firmafest eller en mere intim privat sammenkomst. Med fem meget erfarne musikere, der tilsammen har årtiers erfaring med at fylde dansegulve over hele landet, er 5aLive garant for en uforglemmelig aften. Deres repertoire spænder bredt og kan tilpasses enhver forsamling, placering og aldersgruppe.

Oktoberfest med 5aLive

Nu er det også muligt at booke 5aLive til din Oktoberfest! De bringer en sprudlende stemning med 2 x 45 minutters tyrolermusik i fuld uniform, efterfulgt af 3 x 45 minutters dansemusik. Ønskes der en kombination med en DJ? Det kan også arrangeres!

Derudover tilbyder 5aLive en fornem dinnermusikoplevelse med fortryllende pianoklange under middagen, eventuelt akkompagneret af deres fantastiske sangerinde. Repertoire, spilletid og andre detaljer aftales selvfølgelig individuelt med arrangøren, så aftenen får præcis det ønskede præg. Deres dinnermusik kan udvides med hele bandet, der inviterer publikum til at synge med på skålesange og andre festlige overraskelser.

5aLive består af:

- Kamilla Ellebye Albrektsen: Sang
- Jens Ole Andersen: Bas og sang
- Pierre Schwartz: Guitar og sang
- Arthur Badal: Keyboard og sang
- Thomas Brabæk: Trommer

Book 5aLive

Når man booker 5aLive, stræber de naturligvis altid efter at sikre tilfredse arrangører og glade gæster ved enhver begivenhed. Derfor aftales væsentlige detaljer individuelt med arrangøren, så de kan skræddersy deres optræden præcis efter den kommende begivenhed.

Hvis du er interesseret i at booke 5aLive, er du mere end velkommen til at kontakte Showbizz Danmark via formularen på vores hjemmeside, via e-mail på showbizz@showbizz.dk eller telefonisk på 70 27 03 07. Vi står klar til at hjælpe dig med at finde den perfekte løsning, der passer til netop din fest.

Er du nysgerrig på at se, hvad vi ellers tilbyder, kan du altid udforske vores udvalg af artister her på hjemmesiden - Vi tilbyder alt fra jazz og swing til børneunderholdning og foredrag. Ellers kan du også følge med på vores Facebook, Instagramprofil og YouTube-kanal, hvor vi deler videoer og billeder af bands, solister, kendte for børn og meget mere.

 

 

 

Galleri
Video
Pris
Print
5aLive_coverbillede

Ønsker du priser på 5aLive, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Karoline K. Mortensen

"Hej Showbizz Danmark. Vil lige give en tilbagemelding på vores fest - det blev et kanon arrangement, som både vi og vores gæster var meget tilfredse med. Vi vender helt sikkert tilbage til jer når en ny fest skal arrangeres".

Merete Møller og sønner

"Vi er blevet de nye festarrangører i familien efter vores meget vellykkede arrangement sidst... og det job tager vi gerne med Showbizz Danmark som sparringspartner. Alt gik som smurt"

Kim Tvarsted

"Fantastisk arrangement vi fik stablet på benene ved hjælp af ShowBizz Danmark".

Lisette Møller, Kolding

"Vi havde helt sikkert ikke fået den fantastiske fest uden hjælp fra Showbizz Danmark. Nu er vi en super god oplevelse rigere. Tusind tak for sparring og input".

Edith Knudsen, Bramming

"Tak for hjælpen. Alle gæsterne roste underholdningen. Stor anbefaling herfra".

Kirsten og Kristoffer, Middelfart

"Vil man have et perfekt afviklet arrangement, så er det bare nemmest og klogest at spørge en professionel til råds. Vi forhørte os hos Showbizz Danmark, som tog telefonen, svarede på vores spørgsmål, gav os masser af inspiration og afviklede et helt igennem perfekt arrangement for både børn og voksne. Sådan skal det gøres. Stor tak fra os".

Per Nielsen, Odense

"Vi valgte Showbizz Danmark som leverandør til vores årlige fest. Stor tak for god service".

Frank Sørensen, Valby

"Super fin hjemmeside I har - nemt at finde inspiration og udfylde formularen, og fedt I lige følger op og ringer med mere information. Vi har booket bandet og glæder os til arrangementet til sommer. Tak for hjælpen".

Per S. Hemmingsen

"Jeg stod for den årlige familiefest i år og dvs. jeg arrangerede alt fra mad til underholdning... men fik alletiders fine hjælp fra Showbizz Danmark, som leverede både forlystelse og musik. Tusind tak for det - vi havde en super god fest".

Preben, Varde

"Vi gjorde det igen! Overraskede familien med fest og underholdning fra Showbizz Danmark. Det virker hver gang".

Caroline K. Mortensen

"Jeg overraskede min kæreste på hans runde dag med en stand-up komiker under festen. Tusind tak Showbizz Danmark for gode input og vejledning, det havde jeg ikke selv fundet ud af og oplevelsen var mega fed!"

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:
Søg
Generic filters

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?