Book Rodeotyr USA på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark

Menu

RODEOTYR USA

Hold på hat og tyr

Rodeotyr USA er et rodeoshow i ægte amerikanerstil. Vores egen sherif spiller musik og holder styr på, hvem der er dagens bedste rodeorytter, og selvfølgelig giver han friske kommentarer med på vejen. En populær aktivitet, der er et sikkert hit hos både børn og voksne.

Rodeotyr USA har avanceret computerstyring og digital tidstæller på fronten af styrepulten, så publikum kan følge med i konkurrencen. Reglerne er enkle: Deltagerne sætter sig op på tyren, som først roterer langsomt, men derefter accelererer gradvist. Det gælder herefter om at kunne sidde længst i sadlen, inden man falder af og lander blødt på den store sikkerhedspude.

LEJ EN RODEOTYR

Skal jeres kommende arrangement have en sjov aktivitet, så lej en Rodeotyr. Et input som med garanti vil frembringe en masse grin og latter. Hvis teamet for arrangementet er country eller USA, så er vores Rodeotyr USA et oplagt valg og et kæmpe hit til bl.a. countryfester, temafester og lign. Når man lejer rodeotyren, er det med en varighed på 4 timer inkl. pause. For at leje rodeotyren, er der et pladskrav på 5 x 5 x 3,5 meter. Derudover er der et strømkrav på: 380 volt, 16 A. Alle praktiske informationer vil vi selvfølgelig også sørge for, at I bliver informeret grundigt om.

RODEOTYR PRIS

Ønsker du at vide mere om Rodeotyren, eller har du nogle spørgsmål, så kontakt os endelig for yderligere information. Vi kan hjælpe dig med svar på ledige datoer, priser og alt det praktiske i forbindelse med booking. Kontakt os pr. telefon, i kontaktformularen eller på mail.

Galleri
Pris
Print

Ønsker du priser på Rodeotyr USA, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Søren og Henning

"Lidt af et vovestykke vi kastede os ud i, da vi sagde ja til at arrangere årets julefrokost i klubben. MEN, så fandt vi på at kontakte Showbizz Danmark som nærmest klarede det hele og leverede både musik og underholdning. Super fedt. Tak for det".

Bjørn Bendtsen, Kalundborg

"Vi var lidt på bar bund med underholdning og musik til vores arrangement, men Showbizz Danmark viste vejen med et stort udvalg og masser af ideer".

Kurt & Jonna, Ålborg

"Tak. Bare tak... Det var fantastisk at få professionel vejledning i forbindelse med vores fest".

Jakob Hansen, Slangerup

"Når jeg tænker over det, er det jo helt tosset at prøve at arrangere det hele selv, når I er fulde af ideer og kan eksekvere det hele professionelt. Det har sparet en masse tid og kræfter. Stor tak fra os. Festen blev helt forrygende".

John Jensen, Herning

"Vi har booket musik gennem Showbizz Danmark. God og kyndig vejledning og hurtig booking".

Merete Møller og sønner

"Vi er blevet de nye festarrangører i familien efter vores meget vellykkede arrangement sidst... og det job tager vi gerne med Showbizz Danmark som sparringspartner. Alt gik som smurt"

Mona og Ejnar Schiødt

"Vi bliver konstant mindet om den dejlige fest vi holdt sidste år. De voksne husker underholdningen og børnene glemmer aldrig de fine forlystelser. Showbizz Danmark leverede og hentede det hele - det var jo nemt. Tusind tak for hjælp".

Kim Thorsted, Sæby

"Super arrangement. Vi fik god betjening hos Showbizz Danmark".

Claus Nielsen, Ringe

"I er for vilde! Vi snakker stadig om den fede fest vi holdt med klubben. Alt fra underholdning til musik og mad var totalt i orden".

Peter, Åbenrå

"Hvis vi en anden gang får brug for gode ideer og super god service, så kontakter vi helt sikkert Showbizz Danmark. Vores årlige familie-fest var et hit takket være god underholdning og musik, der satte stemningen fra starten.

Kirsten og Kristoffer, Middelfart

"Vil man have et perfekt afviklet arrangement, så er det bare nemmest og klogest at spørge en professionel til råds. Vi forhørte os hos Showbizz Danmark, som tog telefonen, svarede på vores spørgsmål, gav os masser af inspiration og afviklede et helt igennem perfekt arrangement for både børn og voksne. Sådan skal det gøres. Stor tak fra os".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?