Book Rodeotyr USA på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark

Menu

RODEOTYR USA

Hold på hat og tyr

Rodeotyr USA er et rodeoshow i ægte amerikanerstil. Vores egen sherif spiller musik og holder styr på, hvem der er dagens bedste rodeorytter, og selvfølgelig giver han friske kommentarer med på vejen. En populær aktivitet, der er et sikkert hit hos både børn og voksne.

Rodeotyr USA har avanceret computerstyring og digital tidstæller på fronten af styrepulten, så publikum kan følge med i konkurrencen. Reglerne er enkle: Deltagerne sætter sig op på tyren, som først roterer langsomt, men derefter accelererer gradvist. Det gælder herefter om at kunne sidde længst i sadlen, inden man falder af og lander blødt på den store sikkerhedspude.

LEJ EN RODEOTYR

Skal jeres kommende arrangement have en sjov aktivitet, så lej en Rodeotyr. Et input som med garanti vil frembringe en masse grin og latter. Hvis teamet for arrangementet er country eller USA, så er vores Rodeotyr USA et oplagt valg og et kæmpe hit til bl.a. countryfester, temafester og lign. Når man lejer rodeotyren, er det med en varighed på 4 timer inkl. pause. For at leje rodeotyren, er der et pladskrav på 5 x 5 x 3,5 meter. Derudover er der et strømkrav på: 380 volt, 16 A. Alle praktiske informationer vil vi selvfølgelig også sørge for, at I bliver informeret grundigt om.

RODEOTYR PRIS

Ønsker du at vide mere om Rodeotyren, eller har du nogle spørgsmål, så kontakt os endelig for yderligere information. Vi kan hjælpe dig med svar på ledige datoer, priser og alt det praktiske i forbindelse med booking. Kontakt os pr. telefon, i kontaktformularen eller på mail.

Galleri
Pris
Print

Ønsker du priser på Rodeotyr USA, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Hans Laursen

"Det var en stor lettelse at få hjælp til arrangementet og jeg takker mange gange for god inspiration og dialog gennem hele processen".

Jeanne, Roskilde

"Godt med gode ideer, når man ikke selv har nogen. Vi havde en helt genial fest, takket være Showbizz Danmark".

Edith Knudsen, Bramming

"Tak for hjælpen. Alle gæsterne roste underholdningen. Stor anbefaling herfra".

Mona og Ejnar Schiødt

"Vi bliver konstant mindet om den dejlige fest vi holdt sidste år. De voksne husker underholdningen og børnene glemmer aldrig de fine forlystelser. Showbizz Danmark leverede og hentede det hele - det var jo nemt. Tusind tak for hjælp".

Karoline K. Mortensen

"Hej Showbizz Danmark. Vil lige give en tilbagemelding på vores fest - det blev et kanon arrangement, som både vi og vores gæster var meget tilfredse med. Vi vender helt sikkert tilbage til jer når en ny fest skal arrangeres".

Frank Sørensen, Valby

"Super fin hjemmeside I har - nemt at finde inspiration og udfylde formularen, og fedt I lige følger op og ringer med mere information. Vi har booket bandet og glæder os til arrangementet til sommer. Tak for hjælpen".

Claus Nielsen, Ringe

"I er for vilde! Vi snakker stadig om den fede fest vi holdt med klubben. Alt fra underholdning til musik og mad var totalt i orden".

Kirsten og Kristoffer, Middelfart

"Vil man have et perfekt afviklet arrangement, så er det bare nemmest og klogest at spørge en professionel til råds. Vi forhørte os hos Showbizz Danmark, som tog telefonen, svarede på vores spørgsmål, gav os masser af inspiration og afviklede et helt igennem perfekt arrangement for både børn og voksne. Sådan skal det gøres. Stor tak fra os".

Preben, Varde

"Vi gjorde det igen! Overraskede familien med fest og underholdning fra Showbizz Danmark. Det virker hver gang".

Mona Jørgensen, Slimminge

"Tusind tak for super fin betjening i forbindelse med vores store fest. Det blev et rigtig godt arrangement"..

Martin, Hobro

"Vi leder allerede efter påskud for en ny fest. Tusind tak for alle de gode råd og ideer til festen. Underholdningen vi bookede hos jer sad lige i skabet".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?