Book Rodeotyr Selvpasser på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark

Menu

Rodeotyr Selvpasser

Prøv kræfter med din egen rodeotyr

Denne rodeotyr er en traditionel rodeo, der kan styres og passes af arrangøren. Det er en nem løsning, hvor vi kommer og stiller rodeoen op.

Efter vejledning og instruktion sørger arrangøren selv for opsyn med aktiviteten. Rodeotyren er til rådighed hele dagen med levering og afhentning efter aftale. Med avanceret computerstyring er betjeningen en leg. Der er digital tidstæller på fronten af styrepulten, så publikum kan følge med.

Reglerne er enkle: Deltagerne sætter sig op på tyren, som først roterer langsomt, men derefter accelererer gradvist. Det gælder så om at kunne sidde længst i sadlen, inden man falder af og lander blødt på den store sikkerhedspude. Rodetyren er et populært indslag til såvel voksne som børn.

Pladskrav: 5x5x3,5 meter.

Strømkrav: 380 volt, 16 A.

Galleri
Pris
Print
Rodeotyr kvinde på

Ønsker du priser på Rodeotyr Selvpasser, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Søren og Henning

"Lidt af et vovestykke vi kastede os ud i, da vi sagde ja til at arrangere årets julefrokost i klubben. MEN, så fandt vi på at kontakte Showbizz Danmark som nærmest klarede det hele og leverede både musik og underholdning. Super fedt. Tak for det".

Jan Rasmussen, Roskilde

"Vi er super tilfredse med den helt igennem fantastiske service. Tak for hjælpen med underholdningen til vores fest".

Mona Jørgensen, Slimminge

"Tusind tak for super fin betjening i forbindelse med vores store fest. Det blev et rigtig godt arrangement"..

Kurt & Jonna, Ålborg

"Tak. Bare tak... Det var fantastisk at få professionel vejledning i forbindelse med vores fest".

Kasper og Lars, Holbæk

"Vi synes I fortjener stor ros for jeres arbejde. Vi havde en super fed legedag for børnene og alle var meget glade. Super cool med de mange sjove indslag fra Showbizz Danmark".

Mette og Pia

Hej Showbizz. Vi er mega glade for vi endelig må holde fredagsbar igen og tusind tak for jeres ideer til underholdning. Det gør det hele meget nemmere jo"

Poul & Karin, Nivå

"Vi har kun ros til underholdningen til vores fest. Det blev et meget vellykket arrangement som vi kan kigge tilbage på med glæde i mange år fremover. Mange tak til jer".

Merete Møller og sønner

"Vi er blevet de nye festarrangører i familien efter vores meget vellykkede arrangement sidst... og det job tager vi gerne med Showbizz Danmark som sparringspartner. Alt gik som smurt"

Edith Knudsen, Bramming

"Tak for hjælpen. Alle gæsterne roste underholdningen. Stor anbefaling herfra".

Jakob Højbjerg

"Vi holdt en helt genial fest for vores forældre til deres guldbryllup og fandt underholdningen på jeres hjemmeside. Jeg synes det er nemt at hente inspiration når man ikke er helt sikker på, hvad det er man leder efter. Stor tak for hjælpen, det blev en fest vi aldrig glemmer".

Frank Sørensen, Valby

"Super fin hjemmeside I har - nemt at finde inspiration og udfylde formularen, og fedt I lige følger op og ringer med mere information. Vi har booket bandet og glæder os til arrangementet til sommer. Tak for hjælpen".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?