Book Tryllekunstner Kenneth Baun på 70 27 03 07 - Showbizz

Menu

Tryllekunstner Kenneth Baun

Komisk trylleri – det er noget med tjubang og ramasjang og mange humørfyldte indslag

Trylleshowet er en god blanding af komik, sjov og trylleri.

Kenneth Baun har optrådt som tryllekunstner på fuld tid siden 1993, og har meget erfaring med trylleri for publikum i alle aldre. Han laver både børneunderholdning, familieunderholdning og voksenunderholdning, og har du helt specielle ønsker, skræddersyer han gerne et trylleshow til netop dit publikum.

Du er velkommen til at ringe til Showbizz Danmark og få en uforpligtende samtale om trylleshowet. Giv dig selv, børnene eller børnebørnene en uforglemmelig oplevelse med en tryllekunstner.

Galleri
Pris
Print

Ønsker du priser på Tryllekunstner Kenneth Baun, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

John Jensen, Herning

"Vi har booket musik gennem Showbizz Danmark. God og kyndig vejledning og hurtig booking".

Jeanne, Roskilde

"Godt med gode ideer, når man ikke selv har nogen. Vi havde en helt genial fest, takket være Showbizz Danmark".

Søren og Henning

"Lidt af et vovestykke vi kastede os ud i, da vi sagde ja til at arrangere årets julefrokost i klubben. MEN, så fandt vi på at kontakte Showbizz Danmark som nærmest klarede det hele og leverede både musik og underholdning. Super fedt. Tak for det".

Edith Knudsen, Bramming

"Tak for hjælpen. Alle gæsterne roste underholdningen. Stor anbefaling herfra".

Familien Nyberg

"En konfirmation er en stor begivenhed, både for konfirmand, forældre og familie. Vi havde valgt at gøre lidt ekstra ud af det til festen og bookede musik og underholdning gennem Showbizz Danmark. Det hele gik bare fantastisk og vi skulle ikke bekymre os om noget som helst, bookeren klarede det hele. Stor ros og stor tak herfra".

Sonja & Torsten, Holbæk

"Det er måske kun 1 gang i livet, man holder sådan en fest og så er det jo dejligt, at alting er i orden og man kan se tilbage på en god oplevelse. Tak for hjælpen med musikken".

Karoline K. Mortensen

"Hej Showbizz Danmark. Vil lige give en tilbagemelding på vores fest - det blev et kanon arrangement, som både vi og vores gæster var meget tilfredse med. Vi vender helt sikkert tilbage til jer når en ny fest skal arrangeres".

Peter, Åbenrå

"Hvis vi en anden gang får brug for gode ideer og super god service, så kontakter vi helt sikkert Showbizz Danmark. Vores årlige familie-fest var et hit takket være god underholdning og musik, der satte stemningen fra starten.

Claus Nielsen, Ringe

"I er for vilde! Vi snakker stadig om den fede fest vi holdt med klubben. Alt fra underholdning til musik og mad var totalt i orden".

Per Nielsen, Odense

"Vi valgte Showbizz Danmark som leverandør til vores årlige fest. Stor tak for god service".

Henriette Højmann, Nykøbing M.

"Bare rart med god inspiration, dygtig hjælp i telefonen og et overstået og meget vellykket arrangement. I holdt, hvad I lovede. Tusind tak for jer i Showbizz Danmark".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?