Book Vikingefest/Middelalderfest på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark

Menu

Vikingefest/Middelalderfest

Vikingetemafest

Forestil jer helstegt pattegris, mjød i rigelige mængder og en festlig atmosfære, der strækker sig til den lyse morgen. Skal I planlægge en temafest, er vikingetemaet en fantastisk idé til jeres næste store fest, hvor stemning og autenticitet er i fokus.

Når man vælger en vikingefest, træder man ind i vikingernes univers, fyldt med skind, rågarvet læder på bordene og store lys, der skaber en autentisk, middelalderlig belysning omkring langbordet.

En vikingefest er ikke kun et underholdende og utraditionelt valg, men også en garanti for høj stemning og en mindeværdig oplevelse, som vil imponere jeres gæster. Med en vikingefest får I et arrangement fyldt med energi, hvor både mad, drikke og underholdning er nøje tilpasset for at skabe en uforglemmelig festoplevelse.

Middelalderfest

En anden idé til den ideelle temafest er, at I kan opleve 'Den Muntre Kro' – en unik madoplevelse med fantastisk stemning, sjove serveringsindslag og en perfekt rød tråd til eftermiddagens teambuilding.

Her får I ikke kun lækker mad, men også underholdende konkurrencer, der giver jer mulighed for at se kollegaerne fra en ny og underholdende vinkel.

Til jeres middelalderfest forvandles I til gæster i vores autentiske Midgaardkro. Her møder man ikke tjenere, men derimod farverige karakterer som krofatter, kromutter og trælle, der sørger for en uforglemmelig aften. I vil med garanti opleve den ægte middelalderstemning med levende lys, middelaldermusik og masser af underholdning mellem retterne.

Arranger temafest

At arrangere den perfekte temafest behøver ikke at være besværligt – det handler blot om at vide, hvor man kan få den rette hjælp. Hvis I mangler rådgivning til at stable en fest på benene med det helt rigtige tema, passende musik og en gennemført stemning, står vi klar til at hjælpe jer.

Uanset om det drejer sig om vikingetema, middelalderfest eller noget helt tredje, kan vi vejlede jer i at skabe en uforglemmelig oplevelse. Kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller send en mail til showbizz@showbizz.dk, så sørger vi for at booke det rette underholdning og tilpasse arrangementet præcis efter jeres ønsker. Vi ser frem til at gøre jeres temafest til noget helt særligt.

Galleri
Pris
Print

Ønsker du priser på Vikingefest/Middelalderfest, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Sonja & Torsten, Holbæk

"Det er måske kun 1 gang i livet, man holder sådan en fest og så er det jo dejligt, at alting er i orden og man kan se tilbage på en god oplevelse. Tak for hjælpen med musikken".

Per S. Hemmingsen

"Jeg stod for den årlige familiefest i år og dvs. jeg arrangerede alt fra mad til underholdning... men fik alletiders fine hjælp fra Showbizz Danmark, som leverede både forlystelse og musik. Tusind tak for det - vi havde en super god fest".

Preben, Varde

"Vi gjorde det igen! Overraskede familien med fest og underholdning fra Showbizz Danmark. Det virker hver gang".

Bjørn Bendtsen, Kalundborg

"Vi var lidt på bar bund med underholdning og musik til vores arrangement, men Showbizz Danmark viste vejen med et stort udvalg og masser af ideer".

Merete Møller og sønner

"Vi er blevet de nye festarrangører i familien efter vores meget vellykkede arrangement sidst... og det job tager vi gerne med Showbizz Danmark som sparringspartner. Alt gik som smurt"

Familien Nyberg

"En konfirmation er en stor begivenhed, både for konfirmand, forældre og familie. Vi havde valgt at gøre lidt ekstra ud af det til festen og bookede musik og underholdning gennem Showbizz Danmark. Det hele gik bare fantastisk og vi skulle ikke bekymre os om noget som helst, bookeren klarede det hele. Stor ros og stor tak herfra".

Søren og Henning

"Lidt af et vovestykke vi kastede os ud i, da vi sagde ja til at arrangere årets julefrokost i klubben. MEN, så fandt vi på at kontakte Showbizz Danmark som nærmest klarede det hele og leverede både musik og underholdning. Super fedt. Tak for det".

Henriette Højmann, Nykøbing M.

"Bare rart med god inspiration, dygtig hjælp i telefonen og et overstået og meget vellykket arrangement. I holdt, hvad I lovede. Tusind tak for jer i Showbizz Danmark".

Claus Nielsen, Ringe

"I er for vilde! Vi snakker stadig om den fede fest vi holdt med klubben. Alt fra underholdning til musik og mad var totalt i orden".

Anne Jensen, Åbenrå

"Vi har gennem de sidste 5 år brugt Showbizz Danmark til at finde underholdning til vores fester. Her får vi altid god service og gode muligheder".

Claus G. Mikkelsen

"Bestyrelsen og jeg fik igen et godt arrangement op at stå. Denne gang leverede Showbizz Danmark musikken og det var vi alle meget tilfredse med. Gode anbefalinger herfra".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?