Book Vikingefest/Middelalderfest på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark
Søg
Generic filters
  • Skal din næste firmafest afvikles topprofessionelt?

    Vi har masser af bud på underholdning til alle
    typer arrangementer i hele landet.

Menu

Søg
Generic filters

Vikingefest/Middelalderfest

Vikingetemafest

Forestil jer helstegt pattegris, mjød i rigelige mængder og en festlig atmosfære, der strækker sig til den lyse morgen. Skal I planlægge en temafest, er vikingetemaet en fantastisk idé til jeres næste store fest, hvor stemning og autenticitet er i fokus.

Når man vælger en vikingefest, træder man ind i vikingernes univers, fyldt med skind, rågarvet læder på bordene og store lys, der skaber en autentisk, middelalderlig belysning omkring langbordet.

En vikingefest er ikke kun et underholdende og utraditionelt valg, men også en garanti for høj stemning og en mindeværdig oplevelse, som vil imponere jeres gæster. Med en vikingefest får I et arrangement fyldt med energi, hvor både mad, drikke og underholdning er nøje tilpasset for at skabe en uforglemmelig festoplevelse.

Middelalderfest

En anden idé til den ideelle temafest er, at I kan opleve 'Den Muntre Kro' – en unik madoplevelse med fantastisk stemning, sjove serveringsindslag og en perfekt rød tråd til eftermiddagens teambuilding.

Her får I ikke kun lækker mad, men også underholdende konkurrencer, der giver jer mulighed for at se kollegaerne fra en ny og underholdende vinkel.

Til jeres middelalderfest forvandles I til gæster i vores autentiske Midgaardkro. Her møder man ikke tjenere, men derimod farverige karakterer som krofatter, kromutter og trælle, der sørger for en uforglemmelig aften. I vil med garanti opleve den ægte middelalderstemning med levende lys, middelaldermusik og masser af underholdning mellem retterne.

Arranger temafest

At arrangere den perfekte temafest behøver ikke at være besværligt – det handler blot om at vide, hvor man kan få den rette hjælp. Hvis I mangler rådgivning til at stable en fest på benene med det helt rigtige tema, passende musik og en gennemført stemning, står vi klar til at hjælpe jer.

Uanset om det drejer sig om vikingetema, middelalderfest eller noget helt tredje, kan vi vejlede jer i at skabe en uforglemmelig oplevelse. Kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller send en mail til showbizz@showbizz.dk, så sørger vi for at booke det rette underholdning og tilpasse arrangementet præcis efter jeres ønsker. Vi ser frem til at gøre jeres temafest til noget helt særligt.

Galleri
Pris
Print

Ønsker du priser på Vikingefest/Middelalderfest, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Claus G. Mikkelsen

"Bestyrelsen og jeg fik igen et godt arrangement op at stå. Denne gang leverede Showbizz Danmark musikken og det var vi alle meget tilfredse med. Gode anbefalinger herfra".

Per S. Hemmingsen

"Jeg stod for den årlige familiefest i år og dvs. jeg arrangerede alt fra mad til underholdning... men fik alletiders fine hjælp fra Showbizz Danmark, som leverede både forlystelse og musik. Tusind tak for det - vi havde en super god fest".

Edith Knudsen, Bramming

"Tak for hjælpen. Alle gæsterne roste underholdningen. Stor anbefaling herfra".

Mona og Ejnar Schiødt

"Vi bliver konstant mindet om den dejlige fest vi holdt sidste år. De voksne husker underholdningen og børnene glemmer aldrig de fine forlystelser. Showbizz Danmark leverede og hentede det hele - det var jo nemt. Tusind tak for hjælp".

Sonja & Torsten, Holbæk

"Det er måske kun 1 gang i livet, man holder sådan en fest og så er det jo dejligt, at alting er i orden og man kan se tilbage på en god oplevelse. Tak for hjælpen med musikken".

Frank Sørensen, Valby

"Super fin hjemmeside I har - nemt at finde inspiration og udfylde formularen, og fedt I lige følger op og ringer med mere information. Vi har booket bandet og glæder os til arrangementet til sommer. Tak for hjælpen".

Tonny & Line, Viborg

"Vi traf den rigtige beslutning, da vi kontaktede jer og fik ideer til vores fest. Musik og underholdning var bare helt perfekt og lige som vi ønskede os det skulle blive".

Hans Laursen

"Det var en stor lettelse at få hjælp til arrangementet og jeg takker mange gange for god inspiration og dialog gennem hele processen".

Søren og Henning

"Lidt af et vovestykke vi kastede os ud i, da vi sagde ja til at arrangere årets julefrokost i klubben. MEN, så fandt vi på at kontakte Showbizz Danmark som nærmest klarede det hele og leverede både musik og underholdning. Super fedt. Tak for det".

Karoline K. Mortensen

"Hej Showbizz Danmark. Vil lige give en tilbagemelding på vores fest - det blev et kanon arrangement, som både vi og vores gæster var meget tilfredse med. Vi vender helt sikkert tilbage til jer når en ny fest skal arrangeres".

Jakob Højbjerg

"Vi holdt en helt genial fest for vores forældre til deres guldbryllup og fandt underholdningen på jeres hjemmeside. Jeg synes det er nemt at hente inspiration når man ikke er helt sikker på, hvad det er man leder efter. Stor tak for hjælpen, det blev en fest vi aldrig glemmer".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:
Søg
Generic filters

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?