Book Mobilscene 62m2 på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark
Søg
Generic filters

Menu

Søg
Generic filters

Mobilscene 62m2

Anvendelig mobilscene på 62 m2

Her er løsningen, hvis du har brug for alletiders flotte platform til dit kommende arrangement. Dette er en stor og super cool mobil scene på 62 m2, hvor hele arealet er under tag. Med denne løsning har du et væld af muligheder. Fx. passer scenen perfekt til et 10 mands orkester, koncerter, gymnastikopvisninger, større sceneshows, kor og teater. Scenen er hele 10 meter lang, hvilket også giver gode fysiske udfoldelsesmuligheder til fx danse- og musikshows. Du er velkommen til at kontakte os, hvis du er i tvivl om, hvorvidt denne scene passer til dit arrangement.

FAKTA:
Størrelse: 62 m2
Mål: 10 x 6,2 m.
Indvendig højde: 5,50 m.
Scene højde fra underlag: 90 cm.
Kan leveres med vinger til PA højttalere.
Bagscene
Loading dock
Kan også udbygges til monitor mix og baggears mand af scenen.

Vi har flere mobilscener at vælge imellem: 30 m2, 45 m2 og 90 m2.

For booking og mere info kontakt Showbizz Danmark på tlf. 70 27 03 07 eller på showbizz@showbizz.dk.

Print

Ønsker du priser på Mobilscene 62m2, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Claus Nielsen, Ringe

"I er for vilde! Vi snakker stadig om den fede fest vi holdt med klubben. Alt fra underholdning til musik og mad var totalt i orden".

Hans Laursen

"Det var en stor lettelse at få hjælp til arrangementet og jeg takker mange gange for god inspiration og dialog gennem hele processen".

Preben, Varde

"Vi gjorde det igen! Overraskede familien med fest og underholdning fra Showbizz Danmark. Det virker hver gang".

John Jensen, Herning

"Vi har booket musik gennem Showbizz Danmark. God og kyndig vejledning og hurtig booking".

Caroline K. Mortensen

"Jeg overraskede min kæreste på hans runde dag med en stand-up komiker under festen. Tusind tak Showbizz Danmark for gode input og vejledning, det havde jeg ikke selv fundet ud af og oplevelsen var mega fed!"

Henny Nielsen

"På vegne af hele vores ældreforening takker jeg Showbizz Danmark mange gange for god service og behagelig dialog. Vi er mange, der stadig husker festen og underholdningen med stor glæde."

Henriette Højmann, Nykøbing M.

"Bare rart med god inspiration, dygtig hjælp i telefonen og et overstået og meget vellykket arrangement. I holdt, hvad I lovede. Tusind tak for jer i Showbizz Danmark".

Jeanne, Roskilde

"Godt med gode ideer, når man ikke selv har nogen. Vi havde en helt genial fest, takket være Showbizz Danmark".

Karoline K. Mortensen

"Hej Showbizz Danmark. Vil lige give en tilbagemelding på vores fest - det blev et kanon arrangement, som både vi og vores gæster var meget tilfredse med. Vi vender helt sikkert tilbage til jer når en ny fest skal arrangeres".

Henrik Jørgensen, Haderslev

"Alt klappede bare. Fedt band og masser af danseglade gæster. Tak til Showbizz Danmark".

Martin, Hobro

"Vi leder allerede efter påskud for en ny fest. Tusind tak for alle de gode råd og ideer til festen. Underholdningen vi bookede hos jer sad lige i skabet".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:
Søg
Generic filters

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?