Book Kings of Rock på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark

Menu

Kings of Rock

Danmarks ultimative party-rock band!

Kings of Rock er garant for at levere den absolut fedeste rockfest! Med et overflødighedshorn af de største hits fra de største navne som AC/DC, Bon Jovi, Guns n’ Roses, Kings of Leon, Queen, U2 m.fl. samt nogle fantastiske medleys, hvor man bliver revet med gennem det ene fede hit efter det andet, er Kings of Rock klar til at tage publikum med på en musikalsk rejse gennem det bedste fra rockens verden.…sågar Michael Jackson kan være at finde på repertoiret i form af et vildt medley.

Drengene i Kings of Rock består af et hold super kompetente musikere og performere fra aller øverste hylde. Med attitude, udstråling og det seje dress er bandet klar til at indtage scenen og skabe en uforglemmelig oplevelse for deres publikum.

Med tusindvis af koncerter på Danmarks, Sveriges og Norges spillesteder og festivaler bag sig, har Kings of Rock for længst bevist deres værd og erfaring som et to professionelt live-band. Musikerne i Kings of Rock har en imponerende baggrund med
tidligere erfaring fra bands som Mercyful Fate, Blink, Zauce, Royal Hunt, Mike Tramp, Jesper Binzer (DAD) og har endda supportet og turneret verden over med bands som Metallica og Nickelback.

Oplev Kings of Rock

Kings of Rock er ikke bare et band, de er en oplevelse! Med en energisk live-performance og en evne til at få publikum med fra første tone, er Kings of Rock garant for en uforglemmelig aften fyldt med rockhits og feststemning.

Bandet består af:

Stephan Mortensen : Lead Vokal & Guitar
Carsten Pedersen : Bas, Keys & Vokal
Jonas Larsen : Lead Guitar & Vokal
Bjarne T. Holm : Trommer

Så sæt dig ned, hvis du kan, og forbered dig på en oplevelse af de helt store, når Kings of Rock indtager scenen med en rockfest, du sent vil glemme!

Book Kings of Rock

Vil du sikre dig en aften fyldt med energi, feststemning og de største rockhits? Hos Showbizz Danmark kan du nemt booke Kings of Rock til dit næste arrangement. Uanset om det er en firmafest, festival eller privat event, sørger vi for, at hele processen er glidende og professionel. Kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller send en e-mail til showbizz@showbizz.dk, så hjælper vi dig med at arrangere en uforglemmelig oplevelse med et af Danmarks mest erfarne livebands. Lad os sammen gøre dit event til en fest!

Galleri
Video
Pris
Print

Ønsker du priser på Kings of Rock, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Kim Thorsted, Sæby

"Super arrangement. Vi fik god betjening hos Showbizz Danmark".

Lisette Møller, Kolding

"Vi havde helt sikkert ikke fået den fantastiske fest uden hjælp fra Showbizz Danmark. Nu er vi en super god oplevelse rigere. Tusind tak for sparring og input".

Familien Nyberg

"En konfirmation er en stor begivenhed, både for konfirmand, forældre og familie. Vi havde valgt at gøre lidt ekstra ud af det til festen og bookede musik og underholdning gennem Showbizz Danmark. Det hele gik bare fantastisk og vi skulle ikke bekymre os om noget som helst, bookeren klarede det hele. Stor ros og stor tak herfra".

Claus Nielsen, Ringe

"I er for vilde! Vi snakker stadig om den fede fest vi holdt med klubben. Alt fra underholdning til musik og mad var totalt i orden".

Jan Rasmussen, Roskilde

"Vi er super tilfredse med den helt igennem fantastiske service. Tak for hjælpen med underholdningen til vores fest".

Frank Sørensen, Valby

"Super fin hjemmeside I har - nemt at finde inspiration og udfylde formularen, og fedt I lige følger op og ringer med mere information. Vi har booket bandet og glæder os til arrangementet til sommer. Tak for hjælpen".

Peter, Åbenrå

"Hvis vi en anden gang får brug for gode ideer og super god service, så kontakter vi helt sikkert Showbizz Danmark. Vores årlige familie-fest var et hit takket være god underholdning og musik, der satte stemningen fra starten.

Søren og Henning

"Lidt af et vovestykke vi kastede os ud i, da vi sagde ja til at arrangere årets julefrokost i klubben. MEN, så fandt vi på at kontakte Showbizz Danmark som nærmest klarede det hele og leverede både musik og underholdning. Super fedt. Tak for det".

Merete Møller og sønner

"Vi er blevet de nye festarrangører i familien efter vores meget vellykkede arrangement sidst... og det job tager vi gerne med Showbizz Danmark som sparringspartner. Alt gik som smurt"

Edith Knudsen, Bramming

"Tak for hjælpen. Alle gæsterne roste underholdningen. Stor anbefaling herfra".

Bjørn Bendtsen, Kalundborg

"Vi var lidt på bar bund med underholdning og musik til vores arrangement, men Showbizz Danmark viste vejen med et stort udvalg og masser af ideer".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?