Book Jungleborgen på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark

Menu

Jungleborgen

Hop rundt mellem junglens dyr

Oplev timevis af sjov og eventyr med vores fantastiske hoppeborg, "Jungleborgen"! Denne farverige og spændende hoppeborg er perfekt til børnefødselsdage, havefester og andre begivenheder, hvor der skal være gang i den. Med sin unikke jungletema og den lille, spændende slide i den ene side, vil Jungleborgen med garanti bringe smil og latter til alle børn.

Giv børnene en uforglemmelig dag fyldt med hoppende glæde og spændende rutsjeture. Bestil Jungleborgen i dag og lad eventyret begynde!

Book forlystelsesaktiviteter

Showbizz Danmark tilbyder et bredt udvalg af hoppeborge, forlystelsesaktiviteter og sjov underholdning, som vil glæde både børn og voksne. Uanset om du planlægger en børnefødselsdag, firmaarrangement eller et stort offentligt event, er vi klar til at hjælpe med at finde det perfekte tilbehør til din fest.

Kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller send en mail til showbizz@showbizz.dk. Vi vil hjælpe dig med at booke den rette - om det er underholdning eller musikalsk indslag, finder vi dét der passer præcis til dit arrangement.

Galleri
Pris
Print

Ønsker du priser på Jungleborgen, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Henrik Jørgensen, Haderslev

"Alt klappede bare. Fedt band og masser af danseglade gæster. Tak til Showbizz Danmark".

Lisette Møller, Kolding

"Vi havde helt sikkert ikke fået den fantastiske fest uden hjælp fra Showbizz Danmark. Nu er vi en super god oplevelse rigere. Tusind tak for sparring og input".

Tonny & Line, Viborg

"Vi traf den rigtige beslutning, da vi kontaktede jer og fik ideer til vores fest. Musik og underholdning var bare helt perfekt og lige som vi ønskede os det skulle blive".

Per Nielsen, Odense

"Vi valgte Showbizz Danmark som leverandør til vores årlige fest. Stor tak for god service".

Martin, Hobro

"Vi leder allerede efter påskud for en ny fest. Tusind tak for alle de gode råd og ideer til festen. Underholdningen vi bookede hos jer sad lige i skabet".

Anne Jensen, Åbenrå

"Vi har gennem de sidste 5 år brugt Showbizz Danmark til at finde underholdning til vores fester. Her får vi altid god service og gode muligheder".

Kim Thorsted, Sæby

"Super arrangement. Vi fik god betjening hos Showbizz Danmark".

Jan Rasmussen, Roskilde

"Vi er super tilfredse med den helt igennem fantastiske service. Tak for hjælpen med underholdningen til vores fest".

Henriette Højmann, Nykøbing M.

"Bare rart med god inspiration, dygtig hjælp i telefonen og et overstået og meget vellykket arrangement. I holdt, hvad I lovede. Tusind tak for jer i Showbizz Danmark".

Bjørn Bendtsen, Kalundborg

"Vi var lidt på bar bund med underholdning og musik til vores arrangement, men Showbizz Danmark viste vejen med et stort udvalg og masser af ideer".

Mona og Ejnar Schiødt

"Vi bliver konstant mindet om den dejlige fest vi holdt sidste år. De voksne husker underholdningen og børnene glemmer aldrig de fine forlystelser. Showbizz Danmark leverede og hentede det hele - det var jo nemt. Tusind tak for hjælp".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?