Book Funkarella på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark
Søg
Generic filters
  • Skal din næste firmafest afvikles topprofessionelt?

    Vi har masser af bud på underholdning til alle
    typer arrangementer i hele landet.

Menu

Søg
Generic filters

Funkarella

Dem med blæserne!

Er du på jagt efter et band med X-faktor og stil, er Funkarella det rigtige valg. En fast bestanddel af orkestret er The Funkarella Horns, så du får alle hits med sprøde toner fra saxofon og trompet, hvilket altid øger cool-faktoren til festen.

Bandet er inspireret af tidligere tiders håndspillede musik med levende musikere, hvis passion for musikken kommer klart og tydeligt ud over scenekanten. Alle i bandet har en klar vision og et brændende ønske om få alle dine gæster på dansegulvet omgående.

Musikalsk sørger bandet for, at der både er numre til yngre og ældre gæster. Du træder således ikke kun ind i en funky tidsmaskine med hits fra de sidste 50 år, men får også serveret de bedste nye numre fra blandt andet Bruno Mars, Pharrell Williams og Dua Lipa. Fællesnævneren er dansevenlig og funky musik tilsat trompet og sax!

Oplev Funkarella

Funkarella ved, hvor vigtigt det er for dig, at livebandet leverer en fed fest, og derfor gør de sig særlig umage hver gang. Bandet har spillet mere end 200 koncerter sammen for større firmaer, så du er i trygge og gode hænder i forhold til planlægning og afvikling af koncerten.

Økonomi er altid vigtigt, og derfor tilbyder Funkarella egen professionel koncertproduktion, hvilket garanterer optimalt lydniveau sammen med et dynamisk lysshow fra øverste hylde. Bandets egen løsning sikrer dermed altid ekstrem høj kvalitet i forhold til afvikling af koncerterne og samtidig en besparelse i forhold til at skulle ud og hyre separat firma til lydproduktion.

Book liveband - Funkarella

Funkarella er det oplagte valg, hvis du vil give dine gæster en uforglemmelig festoplevelse med masser af energi og karisma. Med bandets overlegende musikalske evner skabes en elektrisk stemning, der får alle op af stolene og ud på dansegulvet. Med en bred vifte af hits, leveret med en unik live-performance, er Funkarella eksperter i at sætte gang i festen og holde den kørende hele aftenen.

Book Funkarella gennem Showbizz Danmark ved at kontakte os på telefon 70 27 03 07 eller send en mail til showbizz@showbizz.dk. Vi sørger for, at alt fra planlægning til afvikling forløber glat og professionelt.

Galleri
Video
Pris
Print

Ønsker du priser på Funkarella, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Kirsten og Kristoffer, Middelfart

"Vil man have et perfekt afviklet arrangement, så er det bare nemmest og klogest at spørge en professionel til råds. Vi forhørte os hos Showbizz Danmark, som tog telefonen, svarede på vores spørgsmål, gav os masser af inspiration og afviklede et helt igennem perfekt arrangement for både børn og voksne. Sådan skal det gøres. Stor tak fra os".

Merete Møller og sønner

"Vi er blevet de nye festarrangører i familien efter vores meget vellykkede arrangement sidst... og det job tager vi gerne med Showbizz Danmark som sparringspartner. Alt gik som smurt"

Jakob Højbjerg

"Vi holdt en helt genial fest for vores forældre til deres guldbryllup og fandt underholdningen på jeres hjemmeside. Jeg synes det er nemt at hente inspiration når man ikke er helt sikker på, hvad det er man leder efter. Stor tak for hjælpen, det blev en fest vi aldrig glemmer".

Claus Nielsen, Ringe

"I er for vilde! Vi snakker stadig om den fede fest vi holdt med klubben. Alt fra underholdning til musik og mad var totalt i orden".

Kasper og Lars, Holbæk

"Vi synes I fortjener stor ros for jeres arbejde. Vi havde en super fed legedag for børnene og alle var meget glade. Super cool med de mange sjove indslag fra Showbizz Danmark".

Jakob Hansen, Slangerup

"Når jeg tænker over det, er det jo helt tosset at prøve at arrangere det hele selv, når I er fulde af ideer og kan eksekvere det hele professionelt. Det har sparet en masse tid og kræfter. Stor tak fra os. Festen blev helt forrygende".

Peter, Åbenrå

"Hvis vi en anden gang får brug for gode ideer og super god service, så kontakter vi helt sikkert Showbizz Danmark. Vores årlige familie-fest var et hit takket være god underholdning og musik, der satte stemningen fra starten.

Per S. Hemmingsen

"Jeg stod for den årlige familiefest i år og dvs. jeg arrangerede alt fra mad til underholdning... men fik alletiders fine hjælp fra Showbizz Danmark, som leverede både forlystelse og musik. Tusind tak for det - vi havde en super god fest".

Lisette Møller, Kolding

"Vi havde helt sikkert ikke fået den fantastiske fest uden hjælp fra Showbizz Danmark. Nu er vi en super god oplevelse rigere. Tusind tak for sparring og input".

Bjørn Bendtsen, Kalundborg

"Vi var lidt på bar bund med underholdning og musik til vores arrangement, men Showbizz Danmark viste vejen med et stort udvalg og masser af ideer".

Caroline K. Mortensen

"Jeg overraskede min kæreste på hans runde dag med en stand-up komiker under festen. Tusind tak Showbizz Danmark for gode input og vejledning, det havde jeg ikke selv fundet ud af og oplevelsen var mega fed!"

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:
Søg
Generic filters

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?