Book Sinatra Show på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark
Søg
Generic filters
  • Skal din næste firmafest afvikles topprofessionelt?

    Vi har masser af bud på underholdning til alle
    typer arrangementer i hele landet.

Menu

Søg
Generic filters

Sinatra Show

Thomas Lilleøre - Danmarks førende Sinatra Crooner

Thomas Lilleøre har for længst slået sit navn fast, som manden man kontakter, hvis man vil genopleve Frank Sinatras stemme. I sine shows krydrer han Sinatras udødelige hits med Dean Martins komiske timing og lune og forsyner sit publikum med ægte Rat Pack/Las Vegas vibes. Siden begyndelsen i 2004 har Thomas Lilleøre optrådt med sit Sinatra Show over hele Danmark, ligesom han har performet i Sverige, Tyskland, Spanien og USA. I Las Vegas har Thomas Lilleøre optrådt for fulde huse i 3 uger med stor succes. Derudover har Thomas Lilleøre deltaget i TV2's "SCENEN ER DIN" i 2006 og haft hovedrollen i adskillige Sinatra Musicals. Siden han som 20-årig imiterede Sinatra og overraskede med sin store stemme, tog det ene job det andet og siden er Thomas Lilleøre blevet en eftertragtet entertainer med jobs over hele landet.

Sinatra Show kan bookes med Thomas Lilleøre i front i flere forskellige konstellationer: som duo, trio, med svingende 7 mands orkester eller med 19 mands Big band.

Det lille Sinatra Show

Et underholdende show/indslag til mange festlige lejligheder. Her synger Thomas til backingtracks, indspillet med et professionelt Big Band. De største Sinatra hits er på set-listen og Thomas Lilleøre strør en stribe jokes elegant mellem sangene på bedste Rat Pack manér med en whisky i hånden. Autentisk show der udføres på engelsk, så dine gæster tror du har fløjet ham direkte ind fra Las Vegas. Showet er perfekt til arrangementet med internationale gæster, men passer også til fx. fødselsdage, herre/damefrokost, firmafest, bryllup mv. Varighed ca. 30 minutter.

Strictly Sinatra

"Start Spreading the news". Swingende oplevelse til festen, hvor dans og koncert går op i en højere enhed. Med sig har Thomas Lilleøre nogle af landet dygtigste og mest erfarne musikere fra bl.a. DR´s Big Band. Strictly Sinatra er svingede, god dansemusik og en stor koncertoplevelse i én samlet pakke. En rigtig god idé til fx. julefrokoster og firmafester. Line-up: Vokal, piano, tromme, bas, saxofon, trombone, trompet og evt. guitar.

Sinatra & All that other Mother Jazz

Sinatra fans vil vide, at ordene ”& All that other Mother Jazz” stammer fra en af Sinatras mest kendte koncerter med ”Count Basie” på The Sands Hotel i 1960’erne. Genoplev tiden, hvor jazzen swingede i gaderne med Thomas Lilleøre i front, når han synger alle de største Sinatra hits og amerikanske jazz standards. Orkesteret kan sammensættes i størrelse og varighed efter arrangørs ønske. Et perfekt set-up til fx lounge, dinner, reception, cafe, koncert osv. Kontakt os for spørgsmål, ledige dage og booking af Sinatra Show og de forskellige live-konstellationer. Du kan benytte kontaktformularen på siden her eller ringe til os på tlf. 70 27 03 07. Du er også velkomment til at skrive til os på showbizz@showbizz.dk.

Galleri
Video
Pris
Print
Frank Sinatra Show sort hvid format med glas i hånden

Ønsker du priser på Sinatra Show, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Per Nielsen, Odense

"Vi valgte Showbizz Danmark som leverandør til vores årlige fest. Stor tak for god service".

Kim Tvarsted

"Fantastisk arrangement vi fik stablet på benene ved hjælp af ShowBizz Danmark".

John Jensen, Herning

"Vi har booket musik gennem Showbizz Danmark. God og kyndig vejledning og hurtig booking".

Kurt & Jonna, Ålborg

"Tak. Bare tak... Det var fantastisk at få professionel vejledning i forbindelse med vores fest".

Anne Jensen, Åbenrå

"Vi har gennem de sidste 5 år brugt Showbizz Danmark til at finde underholdning til vores fester. Her får vi altid god service og gode muligheder".

Claus G. Mikkelsen

"Bestyrelsen og jeg fik igen et godt arrangement op at stå. Denne gang leverede Showbizz Danmark musikken og det var vi alle meget tilfredse med. Gode anbefalinger herfra".

Henny Nielsen

"På vegne af hele vores ældreforening takker jeg Showbizz Danmark mange gange for god service og behagelig dialog. Vi er mange, der stadig husker festen og underholdningen med stor glæde."

Jeanne, Roskilde

"Godt med gode ideer, når man ikke selv har nogen. Vi havde en helt genial fest, takket være Showbizz Danmark".

Hans Laursen

"Det var en stor lettelse at få hjælp til arrangementet og jeg takker mange gange for god inspiration og dialog gennem hele processen".

Henriette Højmann, Nykøbing M.

"Bare rart med god inspiration, dygtig hjælp i telefonen og et overstået og meget vellykket arrangement. I holdt, hvad I lovede. Tusind tak for jer i Showbizz Danmark".

Tonny & Line, Viborg

"Vi traf den rigtige beslutning, da vi kontaktede jer og fik ideer til vores fest. Musik og underholdning var bare helt perfekt og lige som vi ønskede os det skulle blive".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:
Søg
Generic filters

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?