Book Dynamit Race på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark
Søg
Generic filters

Menu

Søg
Generic filters

Dynamit Race

Sjov fodboldaktivitet til enhver anledning

Giv dit arrangement et eksplosivt boost med Dynamit Race - en aktivitet perfekt til centertorvet, gågaden eller firmafesten. Uanset om du er en fodboldentusiast eller bare elsker sjove udfordringer, så er Dynamit Race det perfekte valg.

Dynamit Race er skræddersyet til alle "fodboldtosser", uanset alder og størrelse. Deltagerne danner hold og kæmper mod hinanden to og to på kørende fodbolde. Konkurrencen er intens og foregår på tid, hvor deltagerne skal skynde sig for at få alle fodbolde i mål. Det er ikke kun sjovt at deltage, men også en fryd for øjet at overvære. Aktiviteten kan nydes af alle fra 8 år og opefter.

Vores erfarne konferencier sikrer, at arrangementet forløber gnidningsløst. Med spændende speak og livlig fodboldmusik fra vores medbragte anlæg bliver stemningen løftet til nye højder.

Informationer om Dynamit Race

Dynamit Race er en alsidig og underholdende aktivitet, der egner sig til enhver anledning. Dog er det vigtigt at være opmærksom på, at Dynamit Race kun kan afvikles på plant, fejet asfalt, beton eller lignende underlag.

Når Dynamit Race ankommer til begivenheden, kan deltagerne se frem til 3 timers actionfyldt sjov inklusive en velfortjent pause. Denne pause giver deltagerne mulighed for at få pusten igen efter det intense spil.

For at kunne afvikle Dynamit Race kræves der et pladsareal på 14x6x3 meter. Dette sikrer tilstrækkelig plads til at aktiviteten kan udføres sikkert og komfortabelt for alle deltagere. Derudover er der behov for en strømtilslutning på 220 volts og 13 A for at sikre, at alle faciliteter fungerer korrekt under aktiviteten.

Book Dynamit Race

Hvis du ønsker at få mere at vide om Dynamit Race eller andre sjove underholdningsmuligheder, står Showbizz Danmark altid klar til at hjælpe. Vi har et bredt udvalg af aktiviteter og underholdning, der kan tilpasses enhver begivenhed og enhver målgruppe.

Vores erfarne bookere vil hjælpe dig med at arrangere den perfekte underholdning til dit kommende event, så det bliver en succes.

Tag fat i os i dag på telefonnummer 70 23 03 07 for at få mere information og book Dynamit Race eller en af vores andre fantastiske underholdningsmuligheder, der vil blive husket i lang tid fremover!

 

 

 

Print

Ønsker du priser på Dynamit Race, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Søren og Henning

"Lidt af et vovestykke vi kastede os ud i, da vi sagde ja til at arrangere årets julefrokost i klubben. MEN, så fandt vi på at kontakte Showbizz Danmark som nærmest klarede det hele og leverede både musik og underholdning. Super fedt. Tak for det".

Knud Andersen, Faxe

"Det var en stor fornøjelse at finde underholdning til vores reception hos Showbizz Danmark, hvor udvalget i kunstnere er stort og bookingen foregik nemt".

Tonny & Line, Viborg

"Vi traf den rigtige beslutning, da vi kontaktede jer og fik ideer til vores fest. Musik og underholdning var bare helt perfekt og lige som vi ønskede os det skulle blive".

Jeanne, Roskilde

"Godt med gode ideer, når man ikke selv har nogen. Vi havde en helt genial fest, takket være Showbizz Danmark".

John Jensen, Herning

"Vi har booket musik gennem Showbizz Danmark. God og kyndig vejledning og hurtig booking".

Preben, Varde

"Vi gjorde det igen! Overraskede familien med fest og underholdning fra Showbizz Danmark. Det virker hver gang".

Mette og Pia

Hej Showbizz. Vi er mega glade for vi endelig må holde fredagsbar igen og tusind tak for jeres ideer til underholdning. Det gør det hele meget nemmere jo"

Caroline K. Mortensen

"Jeg overraskede min kæreste på hans runde dag med en stand-up komiker under festen. Tusind tak Showbizz Danmark for gode input og vejledning, det havde jeg ikke selv fundet ud af og oplevelsen var mega fed!"

Karoline K. Mortensen

"Hej Showbizz Danmark. Vil lige give en tilbagemelding på vores fest - det blev et kanon arrangement, som både vi og vores gæster var meget tilfredse med. Vi vender helt sikkert tilbage til jer når en ny fest skal arrangeres".

Peter, Åbenrå

"Hvis vi en anden gang får brug for gode ideer og super god service, så kontakter vi helt sikkert Showbizz Danmark. Vores årlige familie-fest var et hit takket være god underholdning og musik, der satte stemningen fra starten.

Mona og Ejnar Schiødt

"Vi bliver konstant mindet om den dejlige fest vi holdt sidste år. De voksne husker underholdningen og børnene glemmer aldrig de fine forlystelser. Showbizz Danmark leverede og hentede det hele - det var jo nemt. Tusind tak for hjælp".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:
Søg
Generic filters

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?