Book Dynamit Race på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark
Søg
Generic filters
  • Skal din næste firmafest afvikles topprofessionelt?

    Vi har masser af bud på underholdning til alle
    typer arrangementer i hele landet.

Menu

Søg
Generic filters

Dynamit Race

Sjov fodboldaktivitet til enhver anledning

Giv dit arrangement et eksplosivt boost med Dynamit Race - en aktivitet perfekt til centertorvet, gågaden eller firmafesten. Uanset om du er en fodboldentusiast eller bare elsker sjove udfordringer, så er Dynamit Race det perfekte valg.

Dynamit Race er skræddersyet til alle "fodboldtosser", uanset alder og størrelse. Deltagerne danner hold og kæmper mod hinanden to og to på kørende fodbolde. Konkurrencen er intens og foregår på tid, hvor deltagerne skal skynde sig for at få alle fodbolde i mål. Det er ikke kun sjovt at deltage, men også en fryd for øjet at overvære. Aktiviteten kan nydes af alle fra 8 år og opefter.

Vores erfarne konferencier sikrer, at arrangementet forløber gnidningsløst. Med spændende speak og livlig fodboldmusik fra vores medbragte anlæg bliver stemningen løftet til nye højder.

Informationer om Dynamit Race

Dynamit Race er en alsidig og underholdende aktivitet, der egner sig til enhver anledning. Dog er det vigtigt at være opmærksom på, at Dynamit Race kun kan afvikles på plant, fejet asfalt, beton eller lignende underlag.

Når Dynamit Race ankommer til begivenheden, kan deltagerne se frem til 3 timers actionfyldt sjov inklusive en velfortjent pause. Denne pause giver deltagerne mulighed for at få pusten igen efter det intense spil.

For at kunne afvikle Dynamit Race kræves der et pladsareal på 14x6x3 meter. Dette sikrer tilstrækkelig plads til at aktiviteten kan udføres sikkert og komfortabelt for alle deltagere. Derudover er der behov for en strømtilslutning på 220 volts og 13 A for at sikre, at alle faciliteter fungerer korrekt under aktiviteten.

Book Dynamit Race

Hvis du ønsker at få mere at vide om Dynamit Race eller andre sjove underholdningsmuligheder, står Showbizz Danmark altid klar til at hjælpe. Vi har et bredt udvalg af aktiviteter og underholdning, der kan tilpasses enhver begivenhed og enhver målgruppe.

Vores erfarne bookere vil hjælpe dig med at arrangere den perfekte underholdning til dit kommende event, så det bliver en succes.

Tag fat i os i dag på telefonnummer 70 23 03 07 for at få mere information og book Dynamit Race eller en af vores andre fantastiske underholdningsmuligheder, der vil blive husket i lang tid fremover!

 

 

 

Print

Ønsker du priser på Dynamit Race, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Henriette Højmann, Nykøbing M.

"Bare rart med god inspiration, dygtig hjælp i telefonen og et overstået og meget vellykket arrangement. I holdt, hvad I lovede. Tusind tak for jer i Showbizz Danmark".

Anne Jensen, Åbenrå

"Vi har gennem de sidste 5 år brugt Showbizz Danmark til at finde underholdning til vores fester. Her får vi altid god service og gode muligheder".

Bjørn Bendtsen, Kalundborg

"Vi var lidt på bar bund med underholdning og musik til vores arrangement, men Showbizz Danmark viste vejen med et stort udvalg og masser af ideer".

Per S. Hemmingsen

"Jeg stod for den årlige familiefest i år og dvs. jeg arrangerede alt fra mad til underholdning... men fik alletiders fine hjælp fra Showbizz Danmark, som leverede både forlystelse og musik. Tusind tak for det - vi havde en super god fest".

Kasper og Lars, Holbæk

"Vi synes I fortjener stor ros for jeres arbejde. Vi havde en super fed legedag for børnene og alle var meget glade. Super cool med de mange sjove indslag fra Showbizz Danmark".

Martin, Hobro

"Vi leder allerede efter påskud for en ny fest. Tusind tak for alle de gode råd og ideer til festen. Underholdningen vi bookede hos jer sad lige i skabet".

Jakob Hansen, Slangerup

"Når jeg tænker over det, er det jo helt tosset at prøve at arrangere det hele selv, når I er fulde af ideer og kan eksekvere det hele professionelt. Det har sparet en masse tid og kræfter. Stor tak fra os. Festen blev helt forrygende".

Kim Thorsted, Sæby

"Super arrangement. Vi fik god betjening hos Showbizz Danmark".

Kirsten og Kristoffer, Middelfart

"Vil man have et perfekt afviklet arrangement, så er det bare nemmest og klogest at spørge en professionel til råds. Vi forhørte os hos Showbizz Danmark, som tog telefonen, svarede på vores spørgsmål, gav os masser af inspiration og afviklede et helt igennem perfekt arrangement for både børn og voksne. Sådan skal det gøres. Stor tak fra os".

Caroline K. Mortensen

"Jeg overraskede min kæreste på hans runde dag med en stand-up komiker under festen. Tusind tak Showbizz Danmark for gode input og vejledning, det havde jeg ikke selv fundet ud af og oplevelsen var mega fed!"

Familien Nyberg

"En konfirmation er en stor begivenhed, både for konfirmand, forældre og familie. Vi havde valgt at gøre lidt ekstra ud af det til festen og bookede musik og underholdning gennem Showbizz Danmark. Det hele gik bare fantastisk og vi skulle ikke bekymre os om noget som helst, bookeren klarede det hele. Stor ros og stor tak herfra".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:
Søg
Generic filters

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?