Book Danish Drum Company på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark
Søg
Generic filters
Showbizz logo i rød

Menu

Søg
Generic filters

Danish Drum Company

EKLSPLOSIV UNDERHOLDNING I SÆRKLASSE

Når Danish Drum Company, også kendt som DDC, indtager scenen, er det ét mål for øje: At skabe et rytmisk univers så medrivende, at alt andet for en stund fortrænges. Siden 2001, hvor de under navnet DRUMMERS deltog i R98-kampagnen "Kom Ind I En God Rytme" for at fremme danskernes affaldssortering, har DDC formået at sætte nye standarder for trommeshows.

Kampagnen, der inkluderede et imponerende show med et væld af skraldespande, markerede begyndelsen på et langvarigt samarbejde mellem Brian Jensen og David Hildebrandt, der begge er klassisk uddannet ved Det Kongelige Danske Musikkonservatorium. Siden da har de to lagt fundamentet for en række unikke og banebrydende forestillinger.

STORSLÅET RYTMISK UNIVERS – OGSÅ TIL KONGEHUSET

DDCs tætte samarbejde med Det Danske Kongehus via Den Kongelige Livgarde har været et vidnesbyrd om gruppens uovertrufne kvalitet og elegance. Siden deres debut ved Dronning Margrethes 70-års fødselsdagsfejring i Tivolis Koncertsal, har DDC fortsat med at imponere ved regentens store milepæle, herunder hendes 75-års fødselsdag og Kronprins Christians 18-års fødselsdag.

Dette prestigefyldte samarbejde kulminerede ved hyldestshowet ”Den største tak - Dronning Margrethe” i anledning af Hendes Majestæts 50 år på tronen, hvor samarbejdet med Safri Duo også var med til at skabe magi.

DDCs forestillinger er eksplosiv underholdning i særklasse, hvor teknisk finesse og utæmmet kreativitet fusionerer med et spektakulært lyd- og lysunivers. Gennem tiden har DDC optrådt ved konferencer og firmafester for nogle af landets største virksomheder, herunder Mærsk, Grundfos og Novo Nordisk.

BOOK DANISH DRUM COMPANY

DDC har en evne til at tryllebinde sit publikum, og det har også vist sig i reklameverdenen, hvor de har bidraget til TV-kampagner for Toms Gajol og Kræftens Bekæmpelse. Derudover har de sat deres unikke præg på live tv-shows som X Factor-finalerne og TV2's "The Voice". DDCs kreative evner har også spredt sig langt ud over de traditionelle scener – fra at kickstarte begivenheder i Parken, Danmarks nationalstadion, til at tilføre festlig atmosfære på Hotel D'Angleterre.

Danish Drum Company kan tilpasses fra en duo til et helt ensemble, for at matche stemningen og kravene til det enkelte event. Kontakt Showbizz Danmark på telefon 70 27 03 07 eller send en mail til showbizz@showbizz.dk, hvis du er nysgerrig på at høre mere om DDC. Vi vil stå klar til at hjælpe med at booke den helt rette konstellation af Danish Drum Company til netop dit arrangement!

Galleri
Video
Pris
Print

Ønsker du priser på Danish Drum Company, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Jakob Højbjerg

"Vi holdt en helt genial fest for vores forældre til deres guldbryllup og fandt underholdningen på jeres hjemmeside. Jeg synes det er nemt at hente inspiration når man ikke er helt sikker på, hvad det er man leder efter. Stor tak for hjælpen, det blev en fest vi aldrig glemmer".

Claus Nielsen, Ringe

"I er for vilde! Vi snakker stadig om den fede fest vi holdt med klubben. Alt fra underholdning til musik og mad var totalt i orden".

Peter, Åbenrå

"Hvis vi en anden gang får brug for gode ideer og super god service, så kontakter vi helt sikkert Showbizz Danmark. Vores årlige familie-fest var et hit takket være god underholdning og musik, der satte stemningen fra starten.

Edith Knudsen, Bramming

"Tak for hjælpen. Alle gæsterne roste underholdningen. Stor anbefaling herfra".

Jeanne, Roskilde

"Godt med gode ideer, når man ikke selv har nogen. Vi havde en helt genial fest, takket være Showbizz Danmark".

Henrik Jørgensen, Haderslev

"Alt klappede bare. Fedt band og masser af danseglade gæster. Tak til Showbizz Danmark".

Mette og Pia

Hej Showbizz. Vi er mega glade for vi endelig må holde fredagsbar igen og tusind tak for jeres ideer til underholdning. Det gør det hele meget nemmere jo"

John Jensen, Herning

"Vi har booket musik gennem Showbizz Danmark. God og kyndig vejledning og hurtig booking".

Kurt & Jonna, Ålborg

"Tak. Bare tak... Det var fantastisk at få professionel vejledning i forbindelse med vores fest".

Mona og Ejnar Schiødt

"Vi bliver konstant mindet om den dejlige fest vi holdt sidste år. De voksne husker underholdningen og børnene glemmer aldrig de fine forlystelser. Showbizz Danmark leverede og hentede det hele - det var jo nemt. Tusind tak for hjælp".

Kim Tvarsted

"Fantastisk arrangement vi fik stablet på benene ved hjælp af ShowBizz Danmark".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:
Søg
Generic filters

Vil du modtage inspiration til dit næste event?