Book Cirkus Minimus på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark

Menu

Cirkus Minimus

Book Cirkus for alle

Cirkus Minimus kommer rundt med sit lille cirkus telt. Som Cirkusdirektør er han kun sig selv tilbage i cirkusset. Alle artisterne er rejst langt borte, fordi pengekassen er tom. Det var cirkusdirektøren ked af det over meget længe lige indtil, at han fik en idé.

Alle danske børn kan jo være artister! 

I denne forestilling får mange børn muligheden for at komme på scenen - både som klovne, akrobater, linedanserinder, jonglører og måske som cirkusdirektørens hjælper. Her er en rigtig hyggelig og rigtig sjov cirkusteaterforestilling for de mindre børn.

Cirkus er for alle, både store og små - dette cirkus egner sig rigtig godt til de mindre, som på tæt hånd får lov at være en del af cirkusset. Er I interesseret i at høre mere om Cirkus Minimus, kan I altid kontakte os på 70 27 03 07, så vil vi være behjælpelige med de spørgsmål I måtte have!

Galleri
Pris
Print
Cirkus Minimus med ansigtsmaling og gul t-shirt Cirkus Minimus med hat - coverbillede
Cirkus Minimus liggende i stole Cirkus Minimus med rød T-shirt og gule seler

Ønsker du priser på Cirkus Minimus, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Jeanne, Roskilde

"Godt med gode ideer, når man ikke selv har nogen. Vi havde en helt genial fest, takket være Showbizz Danmark".

Henrik Jørgensen, Haderslev

"Alt klappede bare. Fedt band og masser af danseglade gæster. Tak til Showbizz Danmark".

Lisette Møller, Kolding

"Vi havde helt sikkert ikke fået den fantastiske fest uden hjælp fra Showbizz Danmark. Nu er vi en super god oplevelse rigere. Tusind tak for sparring og input".

Kim Thorsted, Sæby

"Super arrangement. Vi fik god betjening hos Showbizz Danmark".

Henny Nielsen

"På vegne af hele vores ældreforening takker jeg Showbizz Danmark mange gange for god service og behagelig dialog. Vi er mange, der stadig husker festen og underholdningen med stor glæde."

Claus Nielsen, Ringe

"I er for vilde! Vi snakker stadig om den fede fest vi holdt med klubben. Alt fra underholdning til musik og mad var totalt i orden".

Martin, Hobro

"Vi leder allerede efter påskud for en ny fest. Tusind tak for alle de gode råd og ideer til festen. Underholdningen vi bookede hos jer sad lige i skabet".

Per Nielsen, Odense

"Vi valgte Showbizz Danmark som leverandør til vores årlige fest. Stor tak for god service".

Karoline K. Mortensen

"Hej Showbizz Danmark. Vil lige give en tilbagemelding på vores fest - det blev et kanon arrangement, som både vi og vores gæster var meget tilfredse med. Vi vender helt sikkert tilbage til jer når en ny fest skal arrangeres".

Jan Rasmussen, Roskilde

"Vi er super tilfredse med den helt igennem fantastiske service. Tak for hjælpen med underholdningen til vores fest".

Claus G. Mikkelsen

"Bestyrelsen og jeg fik igen et godt arrangement op at stå. Denne gang leverede Showbizz Danmark musikken og det var vi alle meget tilfredse med. Gode anbefalinger herfra".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?