Book Brandbilen på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark
Søg
Generic filters

Menu

Søg
Generic filters

Brandbilen

Hoppeborgen "Brandbilen" – Sjov og Action for Børnene!

Oplev den ultimative leg med hoppeborgen "Brandbilen"! Denne imponerende hoppeborg er udstyret med en sjov lille rutsjebane og rigtige blå blink på taget, som giver børnene en autentisk brandbilsoplevelse. Perfekt til børnefødselsdage og events, hvor sikkerhed og glæde er i højsædet. Giv børnene en dag fyldt med hop, sjov og eventyr!

Denne unikke og farverige hoppeborg er designet til at bringe glæde og begejstring til børn i alle aldre. Med sit imponerende design, der ligner en ægte brandbil, vil "Brandbilen" uden tvivl blive det store hit til enhver fest, børnefødselsdag eller event.

Sikker hoppeborg til børnene

Vi ved, hvor vigtigt det er, at børn leger sikkert. Derfor er "Brandbilen" konstrueret af materialer af højeste kvalitet og er udstyret med sikkerhedsnet og polstrede kanter. Den er testet og godkendt efter de strengeste sikkerhedsstandarder.

Med rigelig plads til at hoppe, rutsje og lege, giver "Brandbilen" timevis af underholdning. Børnene kan hoppe rundt indeni eller tage en tur ned ad rutsjebanen, som bidrager til endnu mere sjov og action.

"Brandbilen" er mere end bare en hoppeborg – det er en oplevelse. Det detaljerede design og de levende farver gør, at børnene straks bliver fanget ind i en verden af heltemodige brandmænd og spændende redningsmissioner.

Lej "Brandbilen" til dit næste event!

Uanset om det er til en fødselsdag, skolearrangement, byfest eller andet event, er hoppeborgen "Brandbilen" den perfekte tilføjelse. Den er let at sætte op og tage ned igen, og kan nemt transporteres fra sted til sted.

Ved at leje "Brandbilen" eller en af vores andre forlystelser, vil I med garanti give børnene en dag, de sent vil glemme. Det er altid et kæmpe hit blandt både børn og voksne. Kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller send en mail til showbizz@showbizz.dk for at høre mere om lejepriser og tilgængelighed, og gør din næste fest til en uforglemmelig oplevelse!

Galleri
Video
Pris
Print

Ønsker du priser på Brandbilen, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Mona og Ejnar Schiødt

"Vi bliver konstant mindet om den dejlige fest vi holdt sidste år. De voksne husker underholdningen og børnene glemmer aldrig de fine forlystelser. Showbizz Danmark leverede og hentede det hele - det var jo nemt. Tusind tak for hjælp".

Sonja & Torsten, Holbæk

"Det er måske kun 1 gang i livet, man holder sådan en fest og så er det jo dejligt, at alting er i orden og man kan se tilbage på en god oplevelse. Tak for hjælpen med musikken".

Vibeke M. Petersen, Gedser

"Hold da op en fest vi fik stablet på benene til vores sølvbryllup. Tusind tak Showbizz Danmark for de gode input til underholdningen, som blev helt i top".

Edith Knudsen, Bramming

"Tak for hjælpen. Alle gæsterne roste underholdningen. Stor anbefaling herfra".

Frank Sørensen, Valby

"Super fin hjemmeside I har - nemt at finde inspiration og udfylde formularen, og fedt I lige følger op og ringer med mere information. Vi har booket bandet og glæder os til arrangementet til sommer. Tak for hjælpen".

Jakob Højbjerg

"Vi holdt en helt genial fest for vores forældre til deres guldbryllup og fandt underholdningen på jeres hjemmeside. Jeg synes det er nemt at hente inspiration når man ikke er helt sikker på, hvad det er man leder efter. Stor tak for hjælpen, det blev en fest vi aldrig glemmer".

Kurt & Jonna, Ålborg

"Tak. Bare tak... Det var fantastisk at få professionel vejledning i forbindelse med vores fest".

Familien Nyberg

"En konfirmation er en stor begivenhed, både for konfirmand, forældre og familie. Vi havde valgt at gøre lidt ekstra ud af det til festen og bookede musik og underholdning gennem Showbizz Danmark. Det hele gik bare fantastisk og vi skulle ikke bekymre os om noget som helst, bookeren klarede det hele. Stor ros og stor tak herfra".

Kirsten og Kristoffer, Middelfart

"Vil man have et perfekt afviklet arrangement, så er det bare nemmest og klogest at spørge en professionel til råds. Vi forhørte os hos Showbizz Danmark, som tog telefonen, svarede på vores spørgsmål, gav os masser af inspiration og afviklede et helt igennem perfekt arrangement for både børn og voksne. Sådan skal det gøres. Stor tak fra os".

Per S. Hemmingsen

"Jeg stod for den årlige familiefest i år og dvs. jeg arrangerede alt fra mad til underholdning... men fik alletiders fine hjælp fra Showbizz Danmark, som leverede både forlystelse og musik. Tusind tak for det - vi havde en super god fest".

Hans Laursen

"Det var en stor lettelse at få hjælp til arrangementet og jeg takker mange gange for god inspiration og dialog gennem hele processen".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:
Søg
Generic filters

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?