Book Smokie Jam på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark

Menu

Smokie Jam

Smokie-hits, som alle husker

Har Smokie ikke lige tid til at slå et smut forbi din fest, er der stadig mulighed for at få den vaskeægte Smokie-stemning. Smokie Jam består af seks mand, der er musikere med mange års erfaring.

Smokie Jam er samlet med det primære formål at give publikum en festlig tur ned ad 'Memory Lane' med genhør af Smokies mange store ørehængende hits. Hvem husker ikke ‘Oh Carol’, ‘For a Few Dollars more’, ‘Lay back in the Arms of Someone', ‘Needles and Pins' og ikke mindst det udødelige hit, ‘Living next Door to Alice'.

Du kender garanteret mange flere, når du først oplever Smokie Jam levere varen med firestemmigt kor og den rustne stemme i forgrunden. Bandet kan også bestilles til at blande eller separat sæt med klassiske rocknumre, som Smokie ville spille dem, hvis de havde haft tid til komme til festen.

Print

Ønsker du priser på Smokie Jam, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Vibeke M. Petersen, Gedser

"Hold da op en fest vi fik stablet på benene til vores sølvbryllup. Tusind tak Showbizz Danmark for de gode input til underholdningen, som blev helt i top".

Preben, Varde

"Vi gjorde det igen! Overraskede familien med fest og underholdning fra Showbizz Danmark. Det virker hver gang".

Jeanne, Roskilde

"Godt med gode ideer, når man ikke selv har nogen. Vi havde en helt genial fest, takket være Showbizz Danmark".

Hans Laursen

"Det var en stor lettelse at få hjælp til arrangementet og jeg takker mange gange for god inspiration og dialog gennem hele processen".

Anne Jensen, Åbenrå

"Vi har gennem de sidste 5 år brugt Showbizz Danmark til at finde underholdning til vores fester. Her får vi altid god service og gode muligheder".

Mona og Ejnar Schiødt

"Vi bliver konstant mindet om den dejlige fest vi holdt sidste år. De voksne husker underholdningen og børnene glemmer aldrig de fine forlystelser. Showbizz Danmark leverede og hentede det hele - det var jo nemt. Tusind tak for hjælp".

Jakob Hansen, Slangerup

"Når jeg tænker over det, er det jo helt tosset at prøve at arrangere det hele selv, når I er fulde af ideer og kan eksekvere det hele professionelt. Det har sparet en masse tid og kræfter. Stor tak fra os. Festen blev helt forrygende".

Sonja & Torsten, Holbæk

"Det er måske kun 1 gang i livet, man holder sådan en fest og så er det jo dejligt, at alting er i orden og man kan se tilbage på en god oplevelse. Tak for hjælpen med musikken".

Edith Knudsen, Bramming

"Tak for hjælpen. Alle gæsterne roste underholdningen. Stor anbefaling herfra".

Kim Tvarsted

"Fantastisk arrangement vi fik stablet på benene ved hjælp af ShowBizz Danmark".

Merete Møller og sønner

"Vi er blevet de nye festarrangører i familien efter vores meget vellykkede arrangement sidst... og det job tager vi gerne med Showbizz Danmark som sparringspartner. Alt gik som smurt"

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?