Book Bier und Spass på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark

Menu

Bier und Spass

Tyrolermusik og feststemning med Bier und Spass

Skal der gang i festen med glad musik og højt humør? Så er Bier und Spass det oplagte valg! Den festlige tyrolertrio byder på musikalsk underholdning i topklasse – med harmonika, klarinet, trompet og guitar skaber de en autentisk stemning, der leder tankerne mod Alperne og østrigske øltelte. Bier und Spass spiller alle de kendte tyrolerslagere og sørger for, at publikum synger med, klapper i takt og nyder hvert et øjeblik. Uanset om du holder havefest, oktoberfest, firmaarrangement eller byfest, er trioen garant for ægte tyrolermusik og festlig atmosfære.

Underholdning til enhver anledning – både ude og inde

Bier und Spass tilpasser deres optræden efter dit arrangement. Trioen kan bookes som mobil tyrolertrio, der går rundt blandt gæsterne og spiller akustisk, eller som et mere klassisk sceneshow med fuld fokus på opmærksomhed og energi. De skaber liv og glade dage på plejecentre, til firmafester, byfester, private events og meget mere. Om vinteren bringer de varme og Afterski-stemning, mens de om sommeren forvandler haven til en hyggelig Biergarten med musik, latter og fællesskab. Med Bier und Spass får du fleksibel, nærværende og professionel underholdning – altid med et smil og en schnitzel i baghånden.

Oplev Østrig midt i Danmark – book Bier und Spass

Drømmer du om en stemning som i de bayerske øltelte eller alpehytter med ild i pejsen og kolde øl i store krus? Så er Bier und Spass det perfekte musikalske indslag. Kombinér deres optræden med tyrolerpynt, en menu med sauerkraut og sweinhaxe – og giv dine gæster en oplevelse ud over det sædvanlige. Musikken spænder fra folkekære klassikere til glade polkaer og syng-med hits, der samler folk i alle aldre. Book tyrolerbandet Bier und Spass til dit næste arrangement og lad musikken, stemningen og fællesskabet gøre dit event til en uforglemmelig fest.

Galleri
Pris
Print

Ønsker du priser på Bier und Spass, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Claus G. Mikkelsen

"Bestyrelsen og jeg fik igen et godt arrangement op at stå. Denne gang leverede Showbizz Danmark musikken og det var vi alle meget tilfredse med. Gode anbefalinger herfra".

Mona og Ejnar Schiødt

"Vi bliver konstant mindet om den dejlige fest vi holdt sidste år. De voksne husker underholdningen og børnene glemmer aldrig de fine forlystelser. Showbizz Danmark leverede og hentede det hele - det var jo nemt. Tusind tak for hjælp".

Karoline K. Mortensen

"Hej Showbizz Danmark. Vil lige give en tilbagemelding på vores fest - det blev et kanon arrangement, som både vi og vores gæster var meget tilfredse med. Vi vender helt sikkert tilbage til jer når en ny fest skal arrangeres".

Edith Knudsen, Bramming

"Tak for hjælpen. Alle gæsterne roste underholdningen. Stor anbefaling herfra".

Vibeke M. Petersen, Gedser

"Hold da op en fest vi fik stablet på benene til vores sølvbryllup. Tusind tak Showbizz Danmark for de gode input til underholdningen, som blev helt i top".

Peter, Åbenrå

"Hvis vi en anden gang får brug for gode ideer og super god service, så kontakter vi helt sikkert Showbizz Danmark. Vores årlige familie-fest var et hit takket være god underholdning og musik, der satte stemningen fra starten.

Anne Jensen, Åbenrå

"Vi har gennem de sidste 5 år brugt Showbizz Danmark til at finde underholdning til vores fester. Her får vi altid god service og gode muligheder".

Jakob Hansen, Slangerup

"Når jeg tænker over det, er det jo helt tosset at prøve at arrangere det hele selv, når I er fulde af ideer og kan eksekvere det hele professionelt. Det har sparet en masse tid og kræfter. Stor tak fra os. Festen blev helt forrygende".

Hans Laursen

"Det var en stor lettelse at få hjælp til arrangementet og jeg takker mange gange for god inspiration og dialog gennem hele processen".

Kasper og Lars, Holbæk

"Vi synes I fortjener stor ros for jeres arbejde. Vi havde en super fed legedag for børnene og alle var meget glade. Super cool med de mange sjove indslag fra Showbizz Danmark".

Lisette Møller, Kolding

"Vi havde helt sikkert ikke fået den fantastiske fest uden hjælp fra Showbizz Danmark. Nu er vi en super god oplevelse rigere. Tusind tak for sparring og input".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?