Book All Inclusive på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark

Menu

All Inclusive

Alt inklusiv, også i musikken

Når du skal holde fest, kan det være dejligt at bestille menuen ”all inclusive”, så du er sikker på at få det hele med. Det gælder også med musikken. Med bandet All Inclusive får du nemlig inkluderet alt. Der er tale om et band på to mand, der kan lyde som en hel kvartet.

All Inclusive har et repertoire, en spillestil og en sound, der lyder af meget mere, end de ser ud. All Inclusive er kendt for at spille med en ‘tyk’ lyd, hvor alle de kendte instrumenter i et større band er autentisk til stede: Bas, tommer, keyboards, el-guitar og flerstemmig sang.

De spiller alle de fedeste sange fra de sidste fem årtier, så hvis du skal have god musik til din næste fest, skal du vælge All Inclusive.

Galleri
Video
Pris
Print
to mænd med solbriller blå dør

Ønsker du priser på All Inclusive, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Tonny & Line, Viborg

"Vi traf den rigtige beslutning, da vi kontaktede jer og fik ideer til vores fest. Musik og underholdning var bare helt perfekt og lige som vi ønskede os det skulle blive".

Jeanne, Roskilde

"Godt med gode ideer, når man ikke selv har nogen. Vi havde en helt genial fest, takket være Showbizz Danmark".

Mona Jørgensen, Slimminge

"Tusind tak for super fin betjening i forbindelse med vores store fest. Det blev et rigtig godt arrangement"..

Anne Jensen, Åbenrå

"Vi har gennem de sidste 5 år brugt Showbizz Danmark til at finde underholdning til vores fester. Her får vi altid god service og gode muligheder".

Kasper og Lars, Holbæk

"Vi synes I fortjener stor ros for jeres arbejde. Vi havde en super fed legedag for børnene og alle var meget glade. Super cool med de mange sjove indslag fra Showbizz Danmark".

Henny Nielsen

"På vegne af hele vores ældreforening takker jeg Showbizz Danmark mange gange for god service og behagelig dialog. Vi er mange, der stadig husker festen og underholdningen med stor glæde."

Preben, Varde

"Vi gjorde det igen! Overraskede familien med fest og underholdning fra Showbizz Danmark. Det virker hver gang".

Sonja & Torsten, Holbæk

"Det er måske kun 1 gang i livet, man holder sådan en fest og så er det jo dejligt, at alting er i orden og man kan se tilbage på en god oplevelse. Tak for hjælpen med musikken".

Vibeke M. Petersen, Gedser

"Hold da op en fest vi fik stablet på benene til vores sølvbryllup. Tusind tak Showbizz Danmark for de gode input til underholdningen, som blev helt i top".

Karoline K. Mortensen

"Hej Showbizz Danmark. Vil lige give en tilbagemelding på vores fest - det blev et kanon arrangement, som både vi og vores gæster var meget tilfredse med. Vi vender helt sikkert tilbage til jer når en ny fest skal arrangeres".

Poul & Karin, Nivå

"Vi har kun ros til underholdningen til vores fest. Det blev et meget vellykket arrangement som vi kan kigge tilbage på med glæde i mange år fremover. Mange tak til jer".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?