Book Samba-Show på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark
Søg
Generic filters
  • Skal din næste firmafest afvikles topprofessionelt?

    Vi har masser af bud på underholdning til alle
    typer arrangementer i hele landet.

Menu

Søg
Generic filters

Samba-Show

Oplev pulserende rytmer og farverige danse

En musikalsk underholdning fyldt med rytmer, farver og glæde – det er lige præcis dét, som et samba-show byder på. Søger du en uforglemmelig oplevelse til dit næste arrangement? Et samba-show er den perfekte løsning! Med pulserende sambarytmer og farverige kostumer bringer 'Sambashow' en autentisk brasiliansk feststemning direkte til publikum.

Uanset om det er til en festival, firmafest, bryllup eller en anden særlig begivenhed, vil vores samba-show skabe en festlig atmosfære, som dine gæster sent vil glemme.

Hvad er et Samba-Show?

Man kender nok sambaen som en livlig og energisk danseform med rødder i Brasilien, kendt for sine hurtige og rytmiske bevægelser. At opleve et samba-show på tæt hold byder på hoftesvingende dansere og en dynamisk trommesektion, der tilsammen skaber en visuel og auditiv festoplevelse.

De prangende kostumer og den smittende glæde fra danserne vil sikre, at hele publikum bliver revet med i en stemning, der ikke er til at tage fejl af. Danserne er mestre i at bringe den autentiske brasilianske atmosfære direkte til dit arrangement, hvilket gør showet til en uforglemmelig oplevelse.

Book Samba-Show

Sambatruppen består af en række atletiske dansere i flotte kostumer, der med store smil og glimt i øjet lægger op til en fest i alverdens farver. Det er muligt at booke danserne til både indendørs og udendørs optræden, og med mange timers forberedelse i træningslokalet kan du være sikker på en professionel performance.

Samba-Show er fleksibelt og kan tilpasses enhver type begivenhed. De kan levere en mindre, intim optræden for private fester eller en stor, imponerende parade for offentlige festivaler.

Kontakt os for at høre mere om mulighederne på tlf. 70 27 03 07 eller via kontaktformularen her på siden. Du kan også sende os en mail på showbizz@showbizz.dk. Lad os hjælpe dig med at skabe en festlig og mindeværdig begivenhed med vores fantastiske samba-show!

Galleri
Video
Pris
Print

Ønsker du priser på Samba-Show, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Tonny & Line, Viborg

"Vi traf den rigtige beslutning, da vi kontaktede jer og fik ideer til vores fest. Musik og underholdning var bare helt perfekt og lige som vi ønskede os det skulle blive".

Jan Rasmussen, Roskilde

"Vi er super tilfredse med den helt igennem fantastiske service. Tak for hjælpen med underholdningen til vores fest".

Kasper og Lars, Holbæk

"Vi synes I fortjener stor ros for jeres arbejde. Vi havde en super fed legedag for børnene og alle var meget glade. Super cool med de mange sjove indslag fra Showbizz Danmark".

Peter, Åbenrå

"Hvis vi en anden gang får brug for gode ideer og super god service, så kontakter vi helt sikkert Showbizz Danmark. Vores årlige familie-fest var et hit takket være god underholdning og musik, der satte stemningen fra starten.

Kirsten og Kristoffer, Middelfart

"Vil man have et perfekt afviklet arrangement, så er det bare nemmest og klogest at spørge en professionel til råds. Vi forhørte os hos Showbizz Danmark, som tog telefonen, svarede på vores spørgsmål, gav os masser af inspiration og afviklede et helt igennem perfekt arrangement for både børn og voksne. Sådan skal det gøres. Stor tak fra os".

John Jensen, Herning

"Vi har booket musik gennem Showbizz Danmark. God og kyndig vejledning og hurtig booking".

Poul & Karin, Nivå

"Vi har kun ros til underholdningen til vores fest. Det blev et meget vellykket arrangement som vi kan kigge tilbage på med glæde i mange år fremover. Mange tak til jer".

Jakob Hansen, Slangerup

"Når jeg tænker over det, er det jo helt tosset at prøve at arrangere det hele selv, når I er fulde af ideer og kan eksekvere det hele professionelt. Det har sparet en masse tid og kræfter. Stor tak fra os. Festen blev helt forrygende".

Martin, Hobro

"Vi leder allerede efter påskud for en ny fest. Tusind tak for alle de gode råd og ideer til festen. Underholdningen vi bookede hos jer sad lige i skabet".

Jeanne, Roskilde

"Godt med gode ideer, når man ikke selv har nogen. Vi havde en helt genial fest, takket være Showbizz Danmark".

Jakob Højbjerg

"Vi holdt en helt genial fest for vores forældre til deres guldbryllup og fandt underholdningen på jeres hjemmeside. Jeg synes det er nemt at hente inspiration når man ikke er helt sikker på, hvad det er man leder efter. Stor tak for hjælpen, det blev en fest vi aldrig glemmer".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:
Søg
Generic filters

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?