Book Rattlesnakes på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark
Søg
Generic filters
  • Skal din næste firmafest afvikles topprofessionelt?

    Vi har masser af bud på underholdning til alle
    typer arrangementer i hele landet.

Menu

Søg
Generic filters
Rattlesnakes med hatte - coverbillede

Rattlesnakes

Kendt fra legendariske Legorado

Historien om Rattlesnakes startede i 1988, hvor Peter Stub og Hans Henning fik tilbuddet om at levere countrymusik til westernbyen i Legoland i Billund. Rollen som husorkester i Legorado i Legoland har banet vejen, og gjort Rattlesnakes kendte både i Danmark og udover landets grænser. I Danmark gæster Rattlesnakes hvert år festivaler, halfester samt byfester landet over.

Kort sagt er Rattlesnakes at finde, der hvor de danske topnavne holder til. Rattlesnakes optræder med en glad blanding af kendte country/folk-rock sange. Rattlesnakes udkom I 1998 med første album, og siden er der kommet to efterfølgere: 'One Step Further' i 2002, og 'Let It Roll' i 2006. Rattlesnakes består af: Peter Stub, Hans Henning Johannsen, Martin Jønsson og Kristian Løhde Kærsaa.

Galleri
Video
Pris
Print
fire mænd med hatte

Ønsker du priser på Rattlesnakes, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Claus Nielsen, Ringe

"I er for vilde! Vi snakker stadig om den fede fest vi holdt med klubben. Alt fra underholdning til musik og mad var totalt i orden".

Knud Andersen, Faxe

"Det var en stor fornøjelse at finde underholdning til vores reception hos Showbizz Danmark, hvor udvalget i kunstnere er stort og bookingen foregik nemt".

Preben, Varde

"Vi gjorde det igen! Overraskede familien med fest og underholdning fra Showbizz Danmark. Det virker hver gang".

Jeanne, Roskilde

"Godt med gode ideer, når man ikke selv har nogen. Vi havde en helt genial fest, takket være Showbizz Danmark".

Kim Thorsted, Sæby

"Super arrangement. Vi fik god betjening hos Showbizz Danmark".

Per S. Hemmingsen

"Jeg stod for den årlige familiefest i år og dvs. jeg arrangerede alt fra mad til underholdning... men fik alletiders fine hjælp fra Showbizz Danmark, som leverede både forlystelse og musik. Tusind tak for det - vi havde en super god fest".

Tonny & Line, Viborg

"Vi traf den rigtige beslutning, da vi kontaktede jer og fik ideer til vores fest. Musik og underholdning var bare helt perfekt og lige som vi ønskede os det skulle blive".

Vibeke M. Petersen, Gedser

"Hold da op en fest vi fik stablet på benene til vores sølvbryllup. Tusind tak Showbizz Danmark for de gode input til underholdningen, som blev helt i top".

Kim Tvarsted

"Fantastisk arrangement vi fik stablet på benene ved hjælp af ShowBizz Danmark".

Familien Nyberg

"En konfirmation er en stor begivenhed, både for konfirmand, forældre og familie. Vi havde valgt at gøre lidt ekstra ud af det til festen og bookede musik og underholdning gennem Showbizz Danmark. Det hele gik bare fantastisk og vi skulle ikke bekymre os om noget som helst, bookeren klarede det hele. Stor ros og stor tak herfra".

Kurt & Jonna, Ålborg

"Tak. Bare tak... Det var fantastisk at få professionel vejledning i forbindelse med vores fest".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:
Søg
Generic filters

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?