Book Morten Bech Band på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark
Søg
Generic filters

Menu

Søg
Generic filters

Morten Bech Band

Band til den brede musiksmag

Morten Bech Band er et meget velsammenspillet og dynamisk orkester, som forstår at underholde og levere den musikalske vare. De tilpasser altid deres repertoire fra fest til fest, men fællesnævneren er, at de sørger for at sammensætte et meget bredt og varieret udbud af numre.

Morten Bech Band har nøje udvalgt de bedste numre indenfor adskillige genrer, der repræsenterer et bredt udsnit af kunstnere. Således kan de spille noget for enhver smag, så alle har mulighed for komme ud på det fyldte dansegulv. Morten Bech har gennem de sidste mange år spillet semiprofessionelt i det meste af Jylland til alle former for fester, som solo, i duo, trio og i orkester. Han har en god portion erfaring og professionalisme med i rygsækken, når han står bag ved tangenterne.

Morten kan også bookes som solo til et helaftensarrangement og spiller også dinnerdelen til festen på keyboards, men kan også bookes som solo eller som duo.

Galleri
Video
Pris
Print

Ønsker du priser på Morten Bech Band, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Poul & Karin, Nivå

"Vi har kun ros til underholdningen til vores fest. Det blev et meget vellykket arrangement som vi kan kigge tilbage på med glæde i mange år fremover. Mange tak til jer".

Edith Knudsen, Bramming

"Tak for hjælpen. Alle gæsterne roste underholdningen. Stor anbefaling herfra".

Preben, Varde

"Vi gjorde det igen! Overraskede familien med fest og underholdning fra Showbizz Danmark. Det virker hver gang".

Peter, Åbenrå

"Hvis vi en anden gang får brug for gode ideer og super god service, så kontakter vi helt sikkert Showbizz Danmark. Vores årlige familie-fest var et hit takket være god underholdning og musik, der satte stemningen fra starten.

Vibeke M. Petersen, Gedser

"Hold da op en fest vi fik stablet på benene til vores sølvbryllup. Tusind tak Showbizz Danmark for de gode input til underholdningen, som blev helt i top".

Martin, Hobro

"Vi leder allerede efter påskud for en ny fest. Tusind tak for alle de gode råd og ideer til festen. Underholdningen vi bookede hos jer sad lige i skabet".

Jeanne, Roskilde

"Godt med gode ideer, når man ikke selv har nogen. Vi havde en helt genial fest, takket være Showbizz Danmark".

Kim Thorsted, Sæby

"Super arrangement. Vi fik god betjening hos Showbizz Danmark".

Knud Andersen, Faxe

"Det var en stor fornøjelse at finde underholdning til vores reception hos Showbizz Danmark, hvor udvalget i kunstnere er stort og bookingen foregik nemt".

Tonny & Line, Viborg

"Vi traf den rigtige beslutning, da vi kontaktede jer og fik ideer til vores fest. Musik og underholdning var bare helt perfekt og lige som vi ønskede os det skulle blive".

Claus G. Mikkelsen

"Bestyrelsen og jeg fik igen et godt arrangement op at stå. Denne gang leverede Showbizz Danmark musikken og det var vi alle meget tilfredse med. Gode anbefalinger herfra".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:
Søg
Generic filters

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?