Book MAIDEN AALBORG på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark
Søg
Generic filters

Menu

Søg
Generic filters

MAIDEN AALBORG

Gennemført rock ’n’ roll liveshow

MAIDEN AALBORG er først og fremmest den ægte rock ’n’ roll vare, og det er den liveoplevelse, publikum får med sange, som de kender og elsker. Musikken leveres lidenskabeligt, hårdtslående og med ægte metallisk kærlighed for verdens bedste band – Iron Maiden.

The Number of The Beast, The Tropper, Fear of The Dark og mange mange flere fede sange af Iron Maiden er på listen, når MAIDEN AALBORG spiller op til den helt store fest.

MAIDEN AALBORG er efterhånden en Iron Maiden-institution i Danmark. Igennem mange år har bandet Eddie-ficeret hele landet og er altid garant for at give publikum forrygende liveshows og nogle fantastiske fester som et af de absolut fedeste kopibands.

MAIDEN AALBORG line up

Bandet består af nogle ekstremt kompetente og erfarne rock ’n’ roll-herrer med mangeårig musikalsk historik, men også bandhistorik i bagagen. Mandmedlemmerne har blandt andet medvirket i band som Pretty Maids, Mercenary og SmaXone.

Bandets line up består af følgende fem medlemmer:

Mikkel Sandager, bandets sanger
Andreas O’carrol på guitar
Casper Skafte, der ligeledes spiller guitar
Kasper Molin, der spiller bass
Morten Sandager på trommer

I Herning by overværede selveste Iron Maiden-guitaristen, Adrian Smith, koncerten og gav efterfølgende et stort verbalt skulderklap til bandet. MAIDEN AALBORG fik blåstemplingen og kan derfor kaldes ”Iron Maiden approved”.

Book MAIDEN AALBORG

Skal du være sikker på, at gæsterne til din firmafest, runde fødselsdag eller måske endda et endnu større publikum til din byfest eller festival får sig en vild oplevelse med et bragende fedt liveshow, så book MAIDEN AALBORG. Du vil blive blæst tilbage af bandets gutter, når de optræder og giver den hele armen.

Hos Showbizz Danmark står vi altid til rådighed for at hjælpe dig med at booke det helt rigtige band eller anden underholdning til dit event. Vi afklarer enhver tvivl og spørgsmål angående pris, ledige datoer og booking. Kontakt os ved at ringe på telefon 70 27 03 07 eller send os en mail på showbizz@showbizz.dk.

Du kan i mellemtiden følge os på vores Instagramprofil eller på YouTube og blive inspireret af alt det bedste underholdning til dine fremtidige arrangementer.

Galleri
Video
Pris
SoMe
Print

Ønsker du priser på MAIDEN AALBORG, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Følg MAIDEN AALBORG på Facebook
Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Karoline K. Mortensen

"Hej Showbizz Danmark. Vil lige give en tilbagemelding på vores fest - det blev et kanon arrangement, som både vi og vores gæster var meget tilfredse med. Vi vender helt sikkert tilbage til jer når en ny fest skal arrangeres".

Søren og Henning

"Lidt af et vovestykke vi kastede os ud i, da vi sagde ja til at arrangere årets julefrokost i klubben. MEN, så fandt vi på at kontakte Showbizz Danmark som nærmest klarede det hele og leverede både musik og underholdning. Super fedt. Tak for det".

Frank Sørensen, Valby

"Super fin hjemmeside I har - nemt at finde inspiration og udfylde formularen, og fedt I lige følger op og ringer med mere information. Vi har booket bandet og glæder os til arrangementet til sommer. Tak for hjælpen".

Kurt & Jonna, Ålborg

"Tak. Bare tak... Det var fantastisk at få professionel vejledning i forbindelse med vores fest".

Preben, Varde

"Vi gjorde det igen! Overraskede familien med fest og underholdning fra Showbizz Danmark. Det virker hver gang".

Hans Laursen

"Det var en stor lettelse at få hjælp til arrangementet og jeg takker mange gange for god inspiration og dialog gennem hele processen".

Kirsten og Kristoffer, Middelfart

"Vil man have et perfekt afviklet arrangement, så er det bare nemmest og klogest at spørge en professionel til råds. Vi forhørte os hos Showbizz Danmark, som tog telefonen, svarede på vores spørgsmål, gav os masser af inspiration og afviklede et helt igennem perfekt arrangement for både børn og voksne. Sådan skal det gøres. Stor tak fra os".

Per S. Hemmingsen

"Jeg stod for den årlige familiefest i år og dvs. jeg arrangerede alt fra mad til underholdning... men fik alletiders fine hjælp fra Showbizz Danmark, som leverede både forlystelse og musik. Tusind tak for det - vi havde en super god fest".

Anne Jensen, Åbenrå

"Vi har gennem de sidste 5 år brugt Showbizz Danmark til at finde underholdning til vores fester. Her får vi altid god service og gode muligheder".

Mona og Ejnar Schiødt

"Vi bliver konstant mindet om den dejlige fest vi holdt sidste år. De voksne husker underholdningen og børnene glemmer aldrig de fine forlystelser. Showbizz Danmark leverede og hentede det hele - det var jo nemt. Tusind tak for hjælp".

Jakob Hansen, Slangerup

"Når jeg tænker over det, er det jo helt tosset at prøve at arrangere det hele selv, når I er fulde af ideer og kan eksekvere det hele professionelt. Det har sparet en masse tid og kræfter. Stor tak fra os. Festen blev helt forrygende".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:
Søg
Generic filters

Vil du modtage inspiration til dit næste event?

julie1
brug for hjælp?