Book Soulman Group på tlf: 70 27 03 07 | Showbizz Danmark
Søg
Generic filters
Showbizz logo i rød

Menu

Soulman Group

Giver musikken sjæl

Soulman Group er et hold af erfarne musikere, som både har optrådt ved Dansk Melodi Grand Prix og i X-Factor. Deres live-repertoire er af både musikalsk og teknisk høj kvalitet. Soulman Group spiller hits fra de seneste seks årtier inden for pop, soul og funk, herunder Michael Jackson, Stevie Wonder, James Brown, Lukas Graham, Danseorkestret, Marvin Gaye, Prince og Gnarls Barkley.

Soulman Group kan både spille små, akustiske set til fødselsdage og bryllupper, men kan også drøne ud over scenekanten på festivaler og til større firmafester. Der kan skræddersyes en løsning til lige netop dit arrangement, og Soulman Group overrumpler selv den mest kræsne musikelsker.

Galleri
Pris
Print
Soulman Group spiller og synger
Soulman Group optræder

Ønsker du priser på Soulman Group, så kontakt os på telefon 70 27 03 07 eller udfyld kontaktformularen her på siden.

Priser afhænger af tid, sted, type af event og antal personer.

Send forespørgsel

Send os en uforpligtende forespørgsel og få lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

Det siger kunderne om Showbizz Danmark

Mona Jørgensen, Slimminge

"Tusind tak for super fin betjening i forbindelse med vores store fest. Det blev et rigtig godt arrangement"..

Kurt & Jonna, Ålborg

"Tak. Bare tak... Det var fantastisk at få professionel vejledning i forbindelse med vores fest".

Tonny & Line, Viborg

"Vi traf den rigtige beslutning, da vi kontaktede jer og fik ideer til vores fest. Musik og underholdning var bare helt perfekt og lige som vi ønskede os det skulle blive".

Anne Jensen, Åbenrå

"Vi har gennem de sidste 5 år brugt Showbizz Danmark til at finde underholdning til vores fester. Her får vi altid god service og gode muligheder".

Preben, Varde

"Vi gjorde det igen! Overraskede familien med fest og underholdning fra Showbizz Danmark. Det virker hver gang".

Jakob Hansen, Slangerup

"Når jeg tænker over det, er det jo helt tosset at prøve at arrangere det hele selv, når I er fulde af ideer og kan eksekvere det hele professionelt. Det har sparet en masse tid og kræfter. Stor tak fra os. Festen blev helt forrygende".

Kim Thorsted, Sæby

"Super arrangement. Vi fik god betjening hos Showbizz Danmark".

Karoline K. Mortensen

"Hej Showbizz Danmark. Vil lige give en tilbagemelding på vores fest - det blev et kanon arrangement, som både vi og vores gæster var meget tilfredse med. Vi vender helt sikkert tilbage til jer når en ny fest skal arrangeres".

Kim Tvarsted

"Fantastisk arrangement vi fik stablet på benene ved hjælp af ShowBizz Danmark".

Kirsten og Kristoffer, Middelfart

"Vil man have et perfekt afviklet arrangement, så er det bare nemmest og klogest at spørge en professionel til råds. Vi forhørte os hos Showbizz Danmark, som tog telefonen, svarede på vores spørgsmål, gav os masser af inspiration og afviklede et helt igennem perfekt arrangement for både børn og voksne. Sådan skal det gøres. Stor tak fra os".

Vibeke M. Petersen, Gedser

"Hold da op en fest vi fik stablet på benene til vores sølvbryllup. Tusind tak Showbizz Danmark for de gode input til underholdningen, som blev helt i top".

Sammen sørger vi for, at dit arrangement bliver noget helt særligt.
Du behøver kun at søge ét sted

Vi er Danmarks eneste landsdækkende booking bureau.

Underholdning siden 1956

Vi har mere end 65 års erfaring indenfor branchen.

Stort udvalg

Vi har Danmarks største udvalg af kunstnere.

Vi anbefaler også

Vi formidler kunstnere, som optræder på højt niveau og gør dit arrangement til noget helt specielt.

Sådan booker du gennem Showbizz
trin for trin.
1. Vælg din underholdning:

Søg efter underholdning, musik, foredrag eller forlystelses-aktiviteter i vores database.
Find det, du ønsker til dit næste arrangement.

2. Kontakt os:

Kontakt os på tlf. 70 27 03 07 eller skriv til os på showbizz@showbizz.dk. Fortæl os, hvad du evt. ønsker mere information om - oplys gerne budget, dato og anledning.

3. Aftalen udfærdiges:

Vores bookere sidder klar til at hjælpe dig og når aftalen er på plads udfærdiges en kontrakt, der indeholder al praktisk information. Op til arrangementet afregnes via faktura og så er
du klar til at nyde arrangementet.

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Vores helpdesk sidder klar til at rådgive dig, hvis du har brug for hjælp, råd eller lign.
Vores helpdesk Kontakt:
Søg
Generic filters

Vil du modtage inspiration til dit næste event?